کد خبر : 145351
تاریخ انتشار : شنبه 4 آبان 1398 - 10:33
-

پایان دوران مربیگری شمس!

پایان دوران مربیگری شمس!

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران ، سرمربی اسبق تیم ملی فوتسال و بهترین مربی سال ۲۰۰۹ جهان در اظهاری ناگهانی از پایان دوران مربیگری خود خبر داد. حسین شمس که برای دیدن بازی های مقدماتی آسیا در ارومیه حضور داشت در مورد آینده کاری اش به برنا گفت: دیگر به فکر سرمربی گری نیستم

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران ، سرمربی اسبق تیم ملی فوتسال و بهترین مربی سال ۲۰۰۹ جهان در اظهاری ناگهانی از پایان دوران مربیگری خود خبر داد.

حسین شمس که برای دیدن بازی های مقدماتی آسیا در ارومیه حضور داشت در مورد آینده کاری اش به برنا گفت: دیگر به فکر سرمربی گری نیستم و با داشتن مدرک AFC بدنبال تدریس و ارائه کمک و آموزش برای ارتقای فوتسال در نقاط مختلف کشور هستم.

شمس ۵۸ ساله که در دو مقطع هدایت ایران را بر عهده داشته است و ستاره های زیادی به فوتسال جهان معرفی کرده است ، با تیم ملی فوتسال کشورمان به عنوان قهرمانی آسیا در سالهای  ٬۱۹۹۹ ٬۲۰۰۰ ٬۲۰۰۷ ٬۲۰۰۸ ۲۰۱۰ رسیده است . کسب قهرمانی جام کنفدراسیون ها در سال ۲۰۰۹ و نایب قهرمانی در جام گرندپریکس بر زیل در سالهای ۲۰۰۷، ۲۰۰۹ نیز از افتخارات او با تیم ملی است. بازی های درخشان تیم ملی جام جهانی ۲۰۰۸ تحت نظر این مربی شکل گرفته است.

وی همچنین قهرمانی در لیگ برتر فوتسال ایران با تیم‌های شن‌سا ساوه و پاس و نایب قهرمانی در لیگ برتر فوتسال ایران با تیم ارم کیش قم را در کارنامه دارد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.