کد خبر : 145527
تاریخ انتشار : یکشنبه 5 آبان 1398 - 12:42
-

بازیکن تیم ملی افغانستان به فرش آرا پیوست

بازیکن تیم ملی افغانستان به فرش آرا پیوست

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران ، تیم فوتسال فرش آرا مشهد در رقابت‌های نیم فصل اول لیگ برتر عملکرد بسیار خوبی داشت و در پایان مسابقات نیم فصل اول با قرار گرفتن در جایگاه چهارم به کار خود در رقابت‌های نیم فصل اول لیگ برتر پایان داد. این تیم پس از آن که سروش احمدنیا و

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران ، تیم فوتسال فرش آرا مشهد در رقابت‌های نیم فصل اول لیگ برتر عملکرد بسیار خوبی داشت و در پایان مسابقات نیم فصل اول با قرار گرفتن در جایگاه چهارم به کار خود در رقابت‌های نیم فصل اول لیگ برتر پایان داد.

این تیم پس از آن که سروش احمدنیا و محمد عیدی دو بازیکن ارزشمند خود را از دست داد، موفق شد اکبر کاظمی بازیکن تیم ملی افغانستان را به خدمت بگیرد. کاظمی امروز با عقد قراردادی تا پایان فصل رقابت‌های لیگ برتر به تیم فرش آرا پیوست.

کاظمی سابقه بازی در تیم امید فرش آرا مشهد را در کارنامه خود دارد و پس از پیشنهاد مجید مرتضایی سرمربی این تیم، کاظمی به تیم بزرگسالان فرش آرا اضافه شد و قرار است تا پایان فصل تیم فرش آرا را در رقابت‌های نیم فصل دوم لیگ برتر همراهی کند.

لازم به توضیح است مسابقات نیم فصل دوم لیگ برتر فوتسال از روز پنجشنبه ۹ آبان ماه آغاز می‌شود و تیم فرش آرا در اولین بازی خود در دور برگشت رقابت‌های لیگ برتر میزبان تیم ستارگان ورامین خواهد بود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.