کد خبر : 145539
تاریخ انتشار : دوشنبه 6 آبان 1398 - 8:13
-

صدقیانی زاده :هرچه سطح کیفی لیگ افزایش یافته است ، سطح داوری بالا نرفته است/یک سال است که خبر از پرداخت پاداش را می‌دهند

صدقیانی زاده :هرچه سطح کیفی لیگ افزایش یافته است ، سطح داوری بالا نرفته است/یک سال است که خبر از پرداخت پاداش را می‌دهند

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران ، بازیکن تیم فوتسال بانوان سایپا پس از نخستین شکست تیمش در رقابت‌های لیگ برتر گفت: با وجود افزایش سطح رقابت‌های لیگ هنوز سطح داوری‌ها پایین است. آرزو صدقیانی زاده درباره بازی تیم فوتسال بانوان سایپا مقابل تیم ملی حفاری ایران و قبول شکست در این دیدار، گفت: بازی بسیار سختی

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران ، بازیکن تیم فوتسال بانوان سایپا پس از نخستین شکست تیمش در رقابت‌های لیگ برتر گفت: با وجود افزایش سطح رقابت‌های لیگ هنوز سطح داوری‌ها پایین است.

آرزو صدقیانی زاده درباره بازی تیم فوتسال بانوان سایپا مقابل تیم ملی حفاری ایران و قبول شکست در این دیدار، گفت: بازی بسیار سختی مقابل ملی حفاری داشتیم چرا که این تیم ۸ ملی پوش در اختیار داشت و تیم سایپا متاسفانه فرشته کریمی و مارال ترکمن را به دلیل مصدومیت و محرومیت در اختیار نداشت. تعداد زیادی از بازیکنان بی تجربه بودند. ۳ بازیکن ۱۶-۱۷ سال در زمین حاضر شدند که تجربه بازی در لیگ برتر را نداشتند و همین کار را برای تیم سخت کرد.

بازیکن تیم فوتسال سایپا ادامه داد: داوری ها نسبت به سطح لیگ کیفیت پایینی دارد. هرچه سطح کیفی لیگ افزایش یافته است اما سطح داوری بالا نرفته است. امیدوارم سطح داوری نیز افزایش یابد. در بازی مقابل ملی حفاری در حالیکه یک بر صفر پیش بودیم داور اول به نفع تیم ساپیا پنالتی گرفت اما با اعتراض تیم حفاری و داد و فریاد ها رای خود را تغییر داد. اگر پنالتی به گل تبدیل می‌شد حساب کار ۲ بر صفر می شد و روند بازی تغییر می‌کرد ولی داوری در نتیجه تاثیر گذاشت.

وی درباره حساسیت بازی‌ها در بین تیم‌های بالای جدول گفت: چهار تیم اول جدول رده بندی مدعی قهرمانی هستند. خیلی ناباورانه و با بدشانسی به دلیل نبود دو بازیکن تاثیر گذار ۳ امتیاز بازی مقابل ملی حفاری را از دست دادیم  ولی با رفع آسیب دیدگی کریمی و پایان محرومیت ترکمن شرایط تیم بهتر خواهد شد. سایپا تا به امروز نتایج خوبی کسب کرده است.

صدقیانی زاده درباره تیم ملی فوتسال بانوان نیز گفت: بازگشتم به تیم ملی هنوز مشخص نیست. نمی‌خواهم درباره تیم ملی خیلی صحبت کنم. در حال حاضر شرایط تیم ملی سخت است، زمان زیادی تا شروع مسابقات قهرمانی آسیا باقی نمانده است. بازیکنان درگیر مسابقات لیگ هستند و فکر نمی‌کنم اردوهای زیادی تا پایان سال برگزار شود. خوشحالم سرمربی تیم ملی مشخص شد. شهناز یاری گزینه مثبتی برای تیم ملی است. برای تیم ملی آرزوی موفقیت دارم.

وی در پایان درباره پاداش‌های ملی پوشان نیز گفت: حدود یک سال است که خبر از پرداخت پاداش را می‌دهند. وزیر ورزش چند بار در این زمینه صحبت کرده است اما همچنان قولشان عملی نشده است. منتظر هستیم و تا چند ماه دیگر ۲ سال می‌شود که از زمان پرداخت پاداش گذشته است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.