کد خبر : 145573
تاریخ انتشار : دوشنبه 6 آبان 1398 - 11:01
-

یاری :تصمیم داریم از جوانان در کنار باتجربه ها استفاده کنیم/ زمان زیادی دارم تا مشاور فنی را انتخاب کنم

یاری :تصمیم داریم از جوانان در کنار باتجربه ها استفاده کنیم/ زمان زیادی دارم تا مشاور فنی را انتخاب کنم

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران ،  شهناز یاری درباره عملکرد دو تیم فوتسال سایپا و ملی حفاری گفت: بازی پایاپای و خوبی بود. سایپا از مهره‌های جوانی بهره می‌گیرد که می‌تواند نوید روزهای خیلی خوبی را برای فوتسال داشته باشد. تیم ملی حفاری نیز تیم باتجربه تری است. وی درباره داوری مسابقه که باعث

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران ،  شهناز یاری درباره عملکرد دو تیم فوتسال سایپا و ملی حفاری گفت: بازی پایاپای و خوبی بود. سایپا از مهره‌های جوانی بهره می‌گیرد که می‌تواند نوید روزهای خیلی خوبی را برای فوتسال داشته باشد. تیم ملی حفاری نیز تیم باتجربه تری است.

وی درباره داوری مسابقه که باعث اعتراض هر دو تیم شد، گفت: من تمام ذهنم درگیر ارزیابی بازیکنان خوب بود و درباره داوری اظهار نظر نمی‌کنم، چون در حیطه کاری من نیست و ترجیح می‌دهم به انتخاب بازیکنان بپردازم.

سرمربی تیم ملی فوتسال بانوان درباره عملکرد بازیکنان جوان اظهار داشت: تصمیم داریم از بازیکنان جوان در کنار بازیکنان باتجربه استفاده کنیم و جوان‌ها بدانند به عملکردشان توجه ویژه می‌شود و حتما مورد ارزیابی قرار می‌گیرند و بهترین‌ها را به تیم ملی اضافه می‌کنیم.

وی همچنین درباره انتخاب کادر فنی و برنامه‌هایش به جلسه کمیته فنی گفت: در جلسه کمیته فنی برنامه‌هایمان را ارائه و دفاع کردیم و خوشبختانه کمیته فنی تقریبا با مواردی که مطرح کرده و می‌خواهیم به تعامل خوبی رسیدیم. فاطمه شریف به عنوان دستیار مورد موافقت قرار گرفت و بقیه نفرات کادر فنی هم به زودی مشخص خواهند شد. مشاور فنی را انتخاب نکرده‌ایم که درگیر لیگ هستیم و تا بعد از عید که تمرینات اصلی ما آغاز می‌شود زمان زیادی دارم تا مشاور فنی را انتخاب کنم.

یاری با اشاره به تمرینات تیم ملی به دو بخش اظهار داشت: تمرینات را به دو بخش تقسیم کرده‌ام بخش اول تمرینات تا پایان سال است که با تداخل با لیگ برتر ما حدود ۲۰ روز یک بار، اردوی سه چهار روزه ای را برگزار خواهیم کرد، اما اواخر اسفندماه تست ترکیب بدنی را از بازیکنان خواهیم گرفت و با شروع سال جدید بخش دوم را آغاز و اردوهای مستمر و بیشتری را برگزار خواهیم کرد چون برای ما مهم است که بتوانیم با آمادگی کامل در مسابقات آسیایی حضور پیدا کنیم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.