کد خبر : 145618
تاریخ انتشار : سه شنبه 7 آبان 1398 - 17:29
-

قلی زاده: قرارداد وفایی با فوتسال قم همیشگی است

قلی زاده: قرارداد وفایی با فوتسال قم همیشگی است

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،رسول قلی زاده درباره انتقال علیرضا وفایی از تیم فوتسال مس سونگون به سوهان محمدسیما قم گفت: تیم مس شرایط خاصی برای صدور رضایتنامه وفایی نداشت و با ما همکاری کردند. علیرضا می خواست برای تیم شهرش بازی کند و هواداران هم پیگیر بازگشتش بودند. نمی دانم وفایی از تیم

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،رسول قلی زاده درباره انتقال علیرضا وفایی از تیم فوتسال مس سونگون به سوهان محمدسیما قم گفت: تیم مس شرایط خاصی برای صدور رضایتنامه وفایی نداشت و با ما همکاری کردند. علیرضا می خواست برای تیم شهرش بازی کند و هواداران هم پیگیر بازگشتش بودند. نمی دانم وفایی از تیم مس چه مقدار پول گرفته ولی می دانم که بخشی از قراردادش را بخشید و به تیم ما آمد. قرارداد او با فوتسال قم «دلی» و همیشگی است. قم همیشه به بازیکنانی مثل وفایی نیاز دارد.

مدیرعامل تیم فوتسال سوهان محمد سیما قم با اشاره به حضورش در روز اول کارگاه آموزشی فوتسال با حضور مدرسان AFC تاکید کرد: از پیش اعلام کرده بودند در حاشیه این کارگاه بهترین های لیگ سال گذشته را انتخاب می کنند ولی بعید می دانم اینطور شود. تا الان نه از باشگاه ها نظرخواهی کرده اند و نه در کارگاه آموزشی چنین چیزی مطرح شد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.