کد خبر : 145661
تاریخ انتشار : چهارشنبه 8 آبان 1398 - 15:38
-

شفیعی : با اجازه و هماهنگی مربیان تیم ملی ایران به آذربایجان پیوستم!

شفیعی : با اجازه و هماهنگی مربیان تیم ملی ایران به آذربایجان پیوستم!

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، فوتسالیست قزوینی تغییر تابعیت خود را تکذیب کرد و گفت: پیوستنم به تیم آراز آذربایجان سیاسی نیست. وحید شفیعی افزود: برخی از خبرگزاری‌ها و پایگاه‌های خبری مدعی شده‌اند که من به همراه سه بازیکن ایرانی دیگر که در لیگ جمهوری آذربایجان توپ می‌زدیم تابعیت این کشور را گرفته و

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، فوتسالیست قزوینی تغییر تابعیت خود را تکذیب کرد و گفت: پیوستنم به تیم آراز آذربایجان سیاسی نیست.

وحید شفیعی افزود: برخی از خبرگزاری‌ها و پایگاه‌های خبری مدعی شده‌اند که من به همراه سه بازیکن ایرانی دیگر که در لیگ جمهوری آذربایجان توپ می‌زدیم تابعیت این کشور را گرفته و برای تیم ملی آذربایجان به میدان رفته‌ایم.

وی اضافه کرد:من ضمن تکذیب این موضوع اعلام می‌کنم که تمام خانه و زندگی من در ایران است و با اجازه و هماهنگی مربیان تیم ملی ایران به تیم ملی آذربایجان پیوستم.

این ملی پوش سابق تیم ملی فوتسال افزود: پیوستنم به تیم ملی آذربایجان اصلا سیاسی نبوده و صرفا ورزشی است ولی برخی رسانه‌ها به این قضیه دامن می‌زنند که ما تغییر تابعیت داده‌ایم که اینطور نیست.

وی اضافه کرد:من هم اینک از باشگاه آراز آذربایجان جدا شده‌ و با یک تیم اندونزیایی قرارداد بسته‌ام و از رسانه‌ها نیز درخواست دارم به این مساله دامن نزنند.

شفیعی بازیکن سابق تیم ملی ایران و تیم‌های دبیری تبریز و سن ایچ ساوه است و سابقه بازی در تیم‌های مقاومت البرز و شنزن چین را در کارنامه دارد.

منبع:ایرنا

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 2 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۲
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

محسن ۵۵۵ چهارشنبه , ۸ آبان ۱۳۹۸ - ۱۷:۰۳

به فدراسیون فوتبال تبریک میگم که مربیان تیّم ملیش بازیکنان را جابجا مى کنند!!!!آقاى ناظم الشریعه شب بخیر!!!

علی پنجشنبه , ۹ آبان ۱۳۹۸ - ۱۲:۳۱

یعنی چی؟ دو تابعیتی شدی دیگه…مثل خیلی از سیاستمدارای دیگه ولی چحوری وقتی برای تیم ملی ایران بازی کردی فیفا اجازه داده برای تیم ملی یک کشور دیگه بازی کنی؟؟؟؟؟شاید فیفا هم هوای ورزشکارای ایرانی رو داره….