کد خبر : 145725
تاریخ انتشار : پنجشنبه 9 آبان 1398 - 9:53
-

بی غم : حسن زاده در کنار بازیکنان بزرگ به تیم کمک می کند / فوتسالی ها در عدم پخش زنده مقصرند/ مراسم برترین ها هزینه زیادی نداشت

بی غم : حسن زاده در کنار بازیکنان بزرگ به تیم کمک می کند / فوتسالی ها در عدم پخش زنده مقصرند/ مراسم برترین ها هزینه زیادی نداشت

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران ،حمید بی‌غم درباره شرایط تیم فوتسال گیتی‌پسند اصفهان اظهار داشت: با توجه به اینکه تمرینات را به موقع آغاز کردیم، شرایط خوبی داریم. اردوی خوبی را پشت سر گذاشتیم و تنها مشکل ما این است که مصدومان به شروع نیم‌فصل دوم نرسیده‌اند. کارمان را خیلی خوب شروع کردیم و

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران ،حمید بی‌غم درباره شرایط تیم فوتسال گیتی‌پسند اصفهان اظهار داشت: با توجه به اینکه تمرینات را به موقع آغاز کردیم، شرایط خوبی داریم. اردوی خوبی را پشت سر گذاشتیم و تنها مشکل ما این است که مصدومان به شروع نیم‌فصل دوم نرسیده‌اند. کارمان را خیلی خوب شروع کردیم و بازیکنان جوان ما هم باتجربه‌تر شده‌اند. امیدواریم نیم‌فصل دوم را به خوبی پشت سر بگذاریم.

وی در خصوص غایبان تیمش تصریح کرد: عالیقدر پس از پایان مصدومیتش، دوباره در تمرینات آسیب دید. او به خاطر این مصدومیت‌ها، تیم ملی را از دست داده و از این بابت عصبانی است. سنگ‌سفیدی، برمشوری و حمید احمدی هم به خاطر محرومیت، نمی‌توانند این هفته برابر هایپرشهر به میدان بروند.

سرمربی گیتی‌پسند اصفهان در مورد جذب اصغر حسن‌زاده و صحبت‌هایی در خصوص رقم قرارداد او گفت: بازیکنان بزرگ زیادی داریم که حسن‌زاده هم در کنار سایر آنها به ما کمک می‌کند. او بازیکنی بسیار باهوش و بزرگ است، اما از رقم قرارداد بازیکنان مطلع نیستم. حسن‌زاده به خاطر شرایط زندگی‌اش، قصد داشت که در ایران بازی کند. با توجه به اینکه این بازیکن پیش‌تر دوران خوبی در  گیتی‌پسند داشت، مدیران باشگاه با او تعامل داشتند و ما از حسن‌زاده ممنونیم که به گیتی‌پسند آمد.

«بازیکنانی که در قالب تاکتیکی باهوش باشند، کم داریم که حسن‌زاده یکی از این معدود بازیکنان است.»، بی‌غم ضمن بیان این جمله خاطرنشان کرد: حسن‌زاده بازیکن بزرگی است و چند سال به عنوان بهترین بازیکن آسیا انتخاب شده است. چنین بازیکنی قطعاً پیشنهادهای زیادی در داخل و خارج از کشور دارد.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا شاگردانش برای بازگشت به صدر جدول، انگیزه دارند یا خیر، گفت: فرقی میان تیم‌های اول یا دوم جدول نیست و فقط مهم این است که جزو چهار تیم بالای جدول قرار بگیریم. با این حال بازیکنان بزرگی داریم که در هر مسابقه تلاش می‌کنند پیروز شوند.

سرمربی گیتی‌پسند درمورد دیدار تیمش برابر هایپرشهر شاهین‌شهر در چارچوب هفته چهاردهم لیگ برتر اظهار داشت: تلاش می‌کنیم بهترین بازی خود را ارائه کنیم که نتیجه آن هم به نفع فوتسال اصفهان است. تعامل خوبی میان دو باشگاه برقرار است و در نیم‌فصل هم به یکدیگر کمک کردیم. امیدوارم بتوانیم نماینده‌های خوبی برای استان اصفهان باشیم.

بی‌غم با بیان اینکه برگزاری مراسم برترین‌های فوتسال، ویژگی‌های بسیار خوبی داشت، در خصوص عدم برگزاری این مراسم در سال ۹۸ تصریح کرد: برگزاری این مراسم باعث می‌شود تلاش بازیکنان دیده شود. در کنار این مراسم، از چند پیشکسوت فوتسال تقدیر می‌شد که هزینه زیادی هم نداشت، اما به فوتسال ما شخصیت می‌داد.

وی در مورد خروج چند بازیکن فوتسال ایران از کشور و پیوستن آنها به تیم ملی آذربایجان گفت: این موضوع دو جنبه شخصیتی و اقتصادی دارد. شخصیت بازیکنانی که از ایران می‌روند، بیشتر از بازیکنان حاضر در ایران حفظ می‌شود. مثلاً محمد کشاورز بازیکن بسیار بزرگی است، اما در برخی مسابقات به او بی‌احترامی می‌کنند که این در شأن بازیکنان بزرگ نیست.

بی‌غم ادامه داد: این موضوع بیشتر به بازیکنان صدمه می‌زند و آنها را به خروج از کشور راغب می‌کند. برخی از بازیکنان به اندونزی یا چین می‌روند و با شرایط سختی مواجه می‌شوند. اگر برای شخصیت بازیکنان بزرگ احترام قائل شویم، مطمئن باشید که آنها در ایران می‌مانند.

وی با اشاره به مشکلات مالی که باعث خروج بازیکنان فوتسال ایران می‌شود، خاطرنشان کرد: فکر می‌کنم فوتسالی‌ها در این موضوع مقصر هستند. صداوسیما زمانی بازی‌ها را پخش می‌کند که دو تیم در آرامش فوتسال بازی کنند، اما در فوتسال ما همیشه دعواست و مربیان، تیم‌های خود را از زمین بیرون می‌کشند. حرف‌های زشتی در بازی‌ها به گوش می‌رسد و بازی‌ها پخش نمی‌شود.

«ما فوتسالی‌ها باعث می‌شویم وضعیت اقتصادی فوتسال ضعیف بماند و مسابقات پخش نشوند.» سرمربی گیتی‌پسند اصفهان ضمن بیان این جمله گفت: اگر احترام یکدیگر را رعایت کنیم، بازی‌ها پخش می‌شود، اسپانسرها از ما حمایت می‌کنند و این باعث رشد اقتصادی فوتسال می‌شود. در این موضوع باید شاهد نظارتی قدرتمند باشیم. در یک مسابقه به تیمی گل زدیم و هیچ اتفاق خاصی رخ نداد، اما بازیکنان حریف از زمین خارج شدند. عدم پخش زنده مسابقات، نقطه تاریک این رشته است که باید خودمان این موضوع را حل کنیم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

فرزین پور جمعه , ۱۰ آبان ۱۳۹۸ - ۸:۵۵

تنها کار درستی که گیتی توی این فصل کرد قرارداد با حسن زاده بود.