کد خبر : 145757
تاریخ انتشار : پنجشنبه 9 آبان 1398 - 22:08
-

خبیری : حفاری بزن زیرش بازی کرد !

خبیری : حفاری بزن زیرش بازی کرد !

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران ، سرمربی تیم فوتسال شاهین کرمانشاه گفت: تا حالا ندیده بودم که تیم ملی حفاری بزن زیرش بازی کند که در این دیدار اتفاق افتاد.محسن خبیری پس از بازی با تیم ملی حفاری در هفته اول نیم فصل دوم لیگ برتر فوتسال کشور، اظهارکرد: بازی تا چهار پنج دقیقه

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران ، سرمربی تیم فوتسال شاهین کرمانشاه گفت: تا حالا ندیده بودم که تیم ملی حفاری بزن زیرش بازی کند که در این دیدار اتفاق افتاد.محسن خبیری پس از بازی با تیم ملی حفاری در هفته اول نیم فصل دوم لیگ برتر فوتسال کشور، اظهارکرد: بازی تا چهار پنج دقیقه آخر، پایاپای بود. بالاخره تاوان جوانی را باید داد که در این دیدار برای ما رخ داد. زمانی که بازی مساوی بود، بازیکنان ما می توانستند پخته تر کار کنند و از موقعیت ها بهره ببرند ولی موقعیت ها از دست رفتند.

وی افزود: ملی حفاری از موقعیت هایش باتوجه به تجربه بازیکنانش بهره برد. به حفاری تبریک می گویم. این تیم یکی از تیم های برتر ایران و آسیا است.

سرمربی تیم فوتسال شاهین کرمانشاه بیان کرد: همچنین به مرم کرمانشاه تبریک می گویم که این فرصت ایجاد شد تا از شش بازیکن جوان در این بازی استفاده کنیم. کاپیتان تیمم را فقط یک دقیقه توانستم تعویض کنم زیرا بازیکن نداریم. بازیکنانم با جسارت بازی کردند.  

وی عنوان کرد: تا حالا ندیده بودم که تیم ملی حفاری بزن زیرش بازی کند که در این دیدار اتفاق افتاد. شرایط بازی این است که گل نزنی، گل می خوری. امیدوارم تیم ما هفته به هفته بهتر شود. این شکست از ارزش بازیکنان مان کم نمی کند و واقعا از آن ها ممنونم.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.