کد خبر : 145769
تاریخ انتشار : پنجشنبه 9 آبان 1398 - 22:22
-

مراقی : شاهین پیشرفت بسیار خوبی داشته است/ بازیکنانی که جذب کردیم بسیار با کیفیت و پرتلاش هستند

مراقی : شاهین پیشرفت بسیار خوبی داشته است/ بازیکنانی که جذب کردیم بسیار با کیفیت و پرتلاش هستند

سرمربی تیم فوتسال ملی‌حفاری گفت: تیم حریف به لحاظ تاکتیکی و بدنی نسبت به نیم فصل اول پیشرفت بسیار خوبی داشت و امروز ما را غافلگیر کردندیعقوب مراقی پنجشنبه شب پس از برد تیمش مقابل شاهین کرمانشاه اظهار داشت: بازی امروز ۲ نیمه متفاوت داشت؛ با توجه به اینکه اولین بازی نیم فصل دوم بود بازیکنان

سرمربی تیم فوتسال ملی‌حفاری گفت: تیم حریف به لحاظ تاکتیکی و بدنی نسبت به نیم فصل اول پیشرفت بسیار خوبی داشت و امروز ما را غافلگیر کردندیعقوب مراقی پنجشنبه شب پس از برد تیمش مقابل شاهین کرمانشاه اظهار داشت: بازی امروز ۲ نیمه متفاوت داشت؛ با توجه به اینکه اولین بازی نیم فصل دوم بود بازیکنان ما هماهنگی لازم را نداشتند و در نیمه اول خوب ظاهر نشدند اما در نیمه دوم با توجه به صحبت‌های کادر فنی و تعویض هایی که بین بازیکنان انجام دادیم، توانستیم بازی خوبی را انجام دهیم.

وی با بیان اینکه در این دیدار از تاکتیک پاورپلی به خوبی استفاده کنیم و به پیروزی رسیدیم گفت: با پرسی که در دقایق آخر انجام دادیم توانستیم به گل چهارم دست پیدا کنیم البته چند موقعیت گلزنی دیگر داشتیم که از آنها استفاده نکردیم.

مراقی در خصوص بازیکنان تازه پیوسته به تیمش گفت: بازیکنانی که جذب کردیم بسیار با کیفیت و پرتلاش هستند اما هنوز در جریان مسابقات قرار نگرفتند. من با اطمینان می‌گویم که این بازیکنان در بازی‌های آینده می‌توانند به تیم ما کمک بیشتری کنند.

وی ادامه داد: در نیم فصل دوم شرایط تمام تیم‌ها تغییر می کند و چون از یکدیگر شناخت بهتری دارند به راحتی امتیاز نمی دهند از طرفی تلاش می کنند تا جز هشت تیم برتر به مرحله پلی آف صعود کنند.

سرمربی ملی حفاری با بیان اینکه اولویتمان صعود به مرحله پلی آف است گفت: بازیکنان خوبی اختیار کردیم که آینده تیممان را تضمین می کنند، امیدواریم در هفته آینده نتایج کسب کنیم که در شان تیم ما باشد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.