کد خبر : 147205
تاریخ انتشار : یکشنبه 10 آذر 1398 - 8:23
-

محک جدی تیم ملی فوتسال در مشهد

محک جدی تیم ملی فوتسال در  مشهد

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، تیم ملی فوتسال کشورمان در ادامه مراحل آماده‌سازی خود برای حضور در مسابقات فوتسال قهرمانی ۲۰۲۰ آسیا در تورنمنت سه جانبه مشهد شرکت می‌کند. تیم ملی فوتسال ایران که خود را برای حضور در مسابقات فوتسال قهرمانی۲۰۲۰ آسیا آماده می‌کند از یک‌شنبه ۱۰ آذر در تورنمنت سه جانبه مشهد

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، تیم ملی فوتسال کشورمان در ادامه مراحل آماده‌سازی خود برای حضور در مسابقات فوتسال قهرمانی ۲۰۲۰ آسیا در تورنمنت سه جانبه مشهد شرکت می‌کند.

تیم ملی فوتسال ایران که خود را برای حضور در مسابقات فوتسال قهرمانی۲۰۲۰ آسیا آماده می‌کند از یک‌شنبه ۱۰ آذر در تورنمنت سه جانبه مشهد به میدان می‌رود. تورنمنتی که ابتدا قرار بود با حضور ۴ تیم ایران، بلاروس، اسلواکی و اوکراین برگزار شود اما اوکراینی ها به دلیل در پیش بودن مسابقات مقدماتی جام ملتهای اروپا و احتمال هم‌گروهی با دو تیم اروپایی دیگر قید حضور در این مسابقات را زدند. کمیته فوتسال تلاش کرد تیم دیگری را جایگزین اوکراین کند که در نهایت کویتی‌ها با درخواست خودشان برای این تورنمنت پذیرفته شدند اما در فاصله یک هفته مانده به شروع بازی‌ها به دلایل نامشخص و واهی از حضور در بازی‌ها کناره گیری کردند تا فرصت برای جایگزینی تیم جدید نباشد و این تورنمنت با حضور سه تیم برگزار شود. بر اساس برنامه‌ریزی صورت گرفته ایران دو بار با اسلواکی و یکبار با بلاروس بازی می‌کند تا جبران کاهش یک تیم از این مسابقات شود.

ناظم الشریعه سرمربی تیم ایران برای این مسابقات اکثر نفرات کلیدی و تاثیرگذار را دعوت کرد. بر اساس اعلام سرمربی تیم ملی، علیرضا صمیمی، محمد شجری، مهدی جاوید ، سعید احمد عباسی، حمید احمدی، محمدرضا سنگ سفیدی، علی اصغر حسن‌زاده، بهزاد عظیمی، باقر محمدی، قدرت بهادری، طاها نعمتیان، مهدی کریمی،  سپهر محمدی، فرهاد توکلی، احمد اسماعیل‌پور و حسین طیبی برای حضور در تورنمنت مشهد دعوت شدند که در این میان اسماعیل‌پور به دلیل مصدومیت در اردوها حاضر نشد و محمد نجف زنگی جای او را گرفت.

تیم کشورمان که در رده چهارم رنکینگ فوتسال جهان قرار دارد در اولین بازی خود یک‌شنبه با اسلواکی که تیم بیست و هفتم دنیاست روبه‌رو می‌شود. اسلواک‌ها یک‌بار در سال ۲۰۱۸ در کشور خود با ایران روبه‌رو شدند که این بازی با تساوی بدون گل پایان یافت.

بلاروس دیگر تیم حاضر در این تورنمنت است. این تیم شرایط بهتری نسبت به اسلواکی دارد و در دره بیستم جهان قرار دارد. بلاروس حریف دوم ایران در این تورنمنت است که روز سه‌شنبه به مصاف تیم کشورمان می‌رود. دو تیم تاکنون ۴ بار با هم روبه‌رو شده‌اند که هر ۴ بازی را ایران به سود خود خاتمه داده است. برنامه و اسامی داوران این بازی‌ها به شرح زیر است:

یک‌شنبه  ۱۳۹۸.۹.۱۰   ساعت ۱۸
تیم ملی ایران – تیم ملی اسلواکی
ناظر داوری: حسین شهرآبادی
داوران: محمودرضا نصیرلو- میلاد حمزه- امید ظریفیان-  مهدی طاهری

دوشنبه ۹۸.۹.۱۱ ساعت ۱۸
تیم ملی بلاروس – تیم ملی اسلواکی
ناظر داوری: علیرضا عبدالغنی
داوران:ابراهیم مهرابی افشار- پیام سهرابی- مهدی طاهری- امید ظریفیان

سه شنبه ۹۸.۹.۱۲ ساعت ۱۸
تیم ملی ایران – تیم ملی بلاروس
ناظر داوری: علیرضا رجبی
داوران:علی حفیظی- علی زنگنه- محمد تیموری- محمد جواد بابلی

چهارشنبه ۹۸.۹.۱۳ ساعت ۱۸
تیم ملی ایران – تیم ملی اسلواکی
ناظر داوری: حسین شاهمرادی
داوران: وحید عرض پیما – محمد علی سیاحی – محمد جواد بابلی – محمد تیموری

انتهای پیام

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.