کد خبر : 151980
تاریخ انتشار : سه شنبه 15 بهمن 1398 - 11:52
-

آماده باش گیتی پسند به فالکون ؛ زودتر برگرد!

آماده باش گیتی پسند به فالکون ؛ زودتر برگرد!

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، تیم فوتسال گیتی پسند به دروازه‌بان برزیلی خود برای بازگشت به ایران آماده باش داده است. «الکس فالکون» دروازه بان برزیلی تیم فوتسال گیتی پسند با اتمام مرحله یک چهارم نهایی لیگ برتر فوتسال و تعطیلی این مسابقات، به برزیل بازگشت.قرار بود فالکون دو هفته در برزیل بماند و

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، تیم فوتسال گیتی پسند به دروازه‌بان برزیلی خود برای بازگشت به ایران آماده باش داده است.

«الکس فالکون» دروازه بان برزیلی تیم فوتسال گیتی پسند با اتمام مرحله یک چهارم نهایی لیگ برتر فوتسال و تعطیلی این مسابقات، به برزیل بازگشت.
قرار بود فالکون دو هفته در برزیل بماند و سپس به ایران بازگردد اما حالا با تغییر برنامه جام ملت های فوتسال آسیا و احتمال از سرگیری لیگ برتر، عازم اصفهان می شود.
باشگاه گیتی پسند در تماس با این دروازه بان برزیلی ضمن اعلام وضعیت پیش آمده، به این دروازه بان آماده باش داده است تا در صورت تصمیم قطعی برای برگزاری مرحله نیمه نهایی و فینال لیگ در هفته های آتی، خودش را زودتر به ایران برساند.

منبع: مهر

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

ناشناس سه شنبه , ۱۵ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۴:۴۹

واقعا هیچ کس نمی تواند جای سپهر محمدی را در تیم گیتی پسند و بخصوص تیم ملی را بگیرد یاد پنالتی هایی که در جام جهانی گرفت ومنجر به مقام سومی تیم ایران گردید هیچ موقع فراموش نمی‌شود.