کد خبر : 151981
تاریخ انتشار : سه شنبه 15 بهمن 1398 - 11:56
-

بی غم : موکول کردن لیگ به بعد از قهرمانی آسیا سخت و هزینه بر بود / از ناظم الشریعه بابت تصمیمش تعجب می کنم

بی غم :  موکول کردن لیگ به بعد از قهرمانی آسیا سخت و هزینه بر بود / از ناظم الشریعه بابت تصمیمش تعجب می کنم

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، سرمربی تیم فوتسال گیتی پسند گفت: باتوجه به تعویق جام ملت‌های آسیا موافق برگزاری ادامه پلی آف لیگ برتر فوتسال هستیم. حمید بی غم درباره لغو فوتسال جام ملت های آسیا و پیشنهاد سرمربی تیم ملی برای برگزاری ادامه رقابت های لیگ برتر فوتسال گفت: تمریناتمان را از روز

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، سرمربی تیم فوتسال گیتی پسند گفت: باتوجه به تعویق جام ملت‌های آسیا موافق برگزاری ادامه پلی آف لیگ برتر فوتسال هستیم.

حمید بی غم درباره لغو فوتسال جام ملت های آسیا و پیشنهاد سرمربی تیم ملی برای برگزاری ادامه رقابت های لیگ برتر فوتسال گفت: تمریناتمان را از روز شنبه این هفته آغاز کردیم. انگار به ما الهام شده بود که ممکن است مسابقات لغو شود. نه تنها ما بلکه فکر می کنم تیم های دیگر حاضر در مرحله نیمه نهایی هم موافق برگزاری ادامه لیگ باشند.
وی ادامه داد: موکول کردن لیگ به بعد از جام ملت های آسیا هم هزینه زیادی داشت و هم حفظ بازیکنان غیر ملی پوش به مدت دو ماه کار سختی بود. با برگزاری و اتمام لیگ و حضور ملی پوشان در تیم ملی خیال بازیکنان هم راحت تر می شود و با فکر آزادتری به جام ملت ها می روند.
سرمربی تیم فوتسال گیتی پسند در خصوص احتمال برگزاری دومین اردوی تیم ملی هم گفت: از آقای ناظم الشریعه بابت این تصمیم تعجب می کنم. بازیکنان باید در اختیار باشگاه هایشان باشند و همراه سایر بازیکنان تمرین کنند. برگزاری اردوی دوم تیم ملی باتوجه به لغو جام ملت ها دلیل ندارد. اگر بازیکنی در این اردو مصدوم شود چه کسی پاسخگو خواهد بود؟
بی غم همچنین درباره سفر «الکس فالکون» دروازه بان برزیلی گیتی پسند به کشورش و شرایط او هم گفت: ما روز گذشته به الکس پیام دادیم و گفتیم که آماده باشد تا هر موقع برنامه لیگ قطعی شد برای او بلیت بگیریم.

منبع: مهر

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.