کد خبر : 151982
تاریخ انتشار : سه شنبه 15 بهمن 1398 - 11:58
-

دیدار با عراق هم منتفی می شود!

دیدار با عراق هم منتفی می شود!

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، با تغییر در زمان برگزاری بازی‌های فوتسال قهرمانی آسیا دو بازی دوستانه تیم ملی لغو خواهد شد. تیم ملی فوتسال ایران اردوی تدارکاتی خود برای حضور در مسابقات فوتسال قهرمانی ۲۰۲۰ آسیا را از هفته پیش آغاز کرده بود، اما تعویق در برگزاری این مسابقات به دلیل شیوع بیماری

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، با تغییر در زمان برگزاری بازی‌های فوتسال قهرمانی آسیا دو بازی دوستانه تیم ملی لغو خواهد شد.

تیم ملی فوتسال ایران اردوی تدارکاتی خود برای حضور در مسابقات فوتسال قهرمانی ۲۰۲۰ آسیا را از هفته پیش آغاز کرده بود، اما تعویق در برگزاری این مسابقات به دلیل شیوع بیماری کرونا احتمالا منجر به تعطیلی تمرینات تیم تا مشخص شدن زمان قطعی برگزاری بازی‌ها خواهد شد.

در این میان دو بازی دوستانه تیم ملی به احتمال زیاد لغو می‌شود. تیم ایران که با چالش حریف تدارکاتی به دلیل مشغول بودن اکثر تیم‌های بزرگ دنیا به بازی‌های قهرمانی قاره خود و پر بودن فیفا دی‌ها روبه‌رو بود همین چند روز پیش با تیم ملی عراق به توافق رسید تا در روزهای ۲۶ و ۲۸ بهمن ماه دو بازی دوستانه را با این تیم برگزار کند اما هم‌زمان با قطعی شدن این بازی‌ها خبر لغو بازی‌های فوتسال قهرمانی آسیا هم اعلام شد تا ناظم الشریعه، سرمربی تیم ملی از احتمال منتفی شدن دو بازی دوستانه با عراق خبر دهد.

چنان چه تمرینات تیم ملی تعطیل و ادامه لیگ برتر فوتسال از سر گرفته شود، عملا امکان برگزاری این دو بازی نیست. از سوی دیگر تیم ملی آرژانتین نیز قرار بود نیمه دوم فروردین ماه ۹۹ به ایران بیاید. گرچه آرژانتینی‌ها هنوز خبر تازه‌ای از حضور یا حاضر نشدن در ایران نداده اند اما با فرض برقرار بودن این دو دیدار دوستانه، تقابل قهرمان جهان با ایران یا با زمان تازه برگزاری بازی‌ها تداخل خواهد داشت یا به روزهای منتهی به شروع بازی‌ها بسیار نزدیک خواهد بود که بعید است کادر فنی تیم ملی راضی به برگزاری دو بازی دشوار و سنگین با این تیم در آستانه مسابقات قهرمانی آسیا شود و به نظر می‌رسد این بازی را هم باید لغو شده دانست.

البته با توجه به اتمام مسابقات قاره‌های دیگر تا زمان اردوی بعدی تیم ملی، کمیته فوتسال می‌تواند از همین الان رایزنی با چند تیم را شروع کرده و حریفان مناسبی را برای تیم ملی در نظر بگیرد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.