کد خبر : 151997
تاریخ انتشار : سه شنبه 15 بهمن 1398 - 13:41
-

پرونده‌های انضباطی فوتسالی که خاک می‌خورند

پرونده‌های انضباطی فوتسالی که خاک می‌خورند

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، کمیته انضباطی که رسیدگی سریعی به پرونده های فوتبالی دارد هنوز وضعیت چند پرونده مهم فوتسال را روشن نکرده است. مهم‌ترین پرونده فوتسالی مربوط به بازی ناتمام ستارگان ورامین با شهروند ساری در مرحله یک‌چهارم نهایی لیگ برتر فوتسال بود که در آن ورامینی‌ها در همان ثانیه‌های ابتدایی تیم

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، کمیته انضباطی که رسیدگی سریعی به پرونده های فوتبالی دارد هنوز وضعیت چند پرونده مهم فوتسال را روشن نکرده است. مهم‌ترین پرونده فوتسالی مربوط به بازی ناتمام ستارگان ورامین با شهروند ساری در مرحله یک‌چهارم نهایی لیگ برتر فوتسال بود که در آن ورامینی‌ها در همان ثانیه‌های ابتدایی تیم خود را در مصاف با شهروند ساری از زمین بیرون کشیدند و با وجود حساسیت ویژه آن و گذشت دو هفته از این اتفاقات تکلیف آن امروز مشخص شد.

این در حالی است که با توجه به تعویق بازی‌های فوتسال قهرمانی آسیا، برگزاری سریع و زودهنگام مراحل بعدی پلی‌آف مدنظر سازمان لیگ فوتسال است اما تعلل کمیته انضباطی در صدور رای این بازی چه بسا برنامه‌ریزی برای ادامه پلی‌آف را هم دچار اخلال کند.

هم‌چنین تیم فرش آرای مشهد هم نسبت به نقض قانون داوری در بازی تیمش با سن ایچ ساوه شکایتی مطرح کرده که پرونده این بازی هم روشن نشده است. دو پرونده دیگر هم از بازی‌های لیگ پیش از پلی آف هنوز تعیین تکلیف نشده است. یکی انصراف تیم شاهین کرمانشاه از ادامه بازی با مس سونگون در هفته بیست و پنجم در حالی که ۶ بر ۲ از میزبان خود عقب بود و هنوز کمیته انضباطی نتیجه این بازی را اعلام نکرده است و دیگری شکایتی که در مورد اتفاقات بازی حفاری خوزستان با آذرخش بندرعباس و شائبه تبانی که در این بازی مطرح شده بود. همچنین پرونده شکایت تیم آذرخش بندرعباس از شهروند ساری به دلیل استفاده از دروازه بان محروم توسط تیم ساروی در بازی با آذرخش نیز هنوز تعیین تکلیف نشده است.

در کنار همه این‌ها کمیته استیناف درمورد فینال لیگ برتر امیدها هم نظر خود را نداده است. پس از نیمه تمام ماندن بازی تیم‌های گیتی پسند اصفهان با شهروند ساری که در پی ترک زمین تیم ساروی در فینال لیگ برتر امیدها در اصفهان رخ داد، کمیته انضباطی چندی بعد رای به پیروزی سه بر صفر امیدهای گیتی پسند و قهرمانی این تیم داد که با اعتراض شهروندی‌ها روبه‌رو شد اما کمیته استیناف با گذشت بیش از ۴۰ روز از این بازی هنوز رای نهایی را صادر نکرده است.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.