کد خبر : 152046
تاریخ انتشار : چهارشنبه 16 بهمن 1398 - 14:52
-

وکیل آذرخش:تصمیم کمیته انضباطی مبنی بر لغو محرومیت دروازه بان شهروند فاقد جایگاه قانونی است

وکیل آذرخش:تصمیم کمیته انضباطی مبنی بر لغو محرومیت دروازه بان شهروند فاقد جایگاه قانونی است

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، وحید رضا قدسی راد وکیل باشگاه آذرخش بندرعباس از تضییع حقوق تیم فوتسال این باشگاه در لیگ برتر فوتسال گفت و اذعان داشت: در حالی که حکم محرومیت دروازبان تیم شهروند صادر و در زمان مقرر به باشگاه ساروی ابلاغ شده است، با هماهنگی های صورت گرفته مابین این

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، وحید رضا قدسی راد وکیل باشگاه آذرخش بندرعباس از تضییع حقوق تیم فوتسال این باشگاه در لیگ برتر فوتسال گفت و اذعان داشت: در حالی که حکم محرومیت دروازبان تیم شهروند صادر و در زمان مقرر به باشگاه ساروی ابلاغ شده است، با هماهنگی های صورت گرفته مابین این باشگاه و کمیته انضباطی، اجرای حکم به تعویق افتاده است .
این دانش آموخته حقوق ورزش با انتقاد از تصمیم کمیته انضباطی اعلام کرد: این حکم برخلاف نص آئین نامه انضباطی صادر شده است که هم فاقد شرایط قانونی است و هم از لحاظ عرفی سابقه نداشته است که این چنین از اجرای احکام انضباطی جلوگیری شود .
قدسی راد با اشاره به نحوۀ اخذ این تصمیم اعلام داشت: باشگاه شهروند با این استدلال که فاقد دروازبان است درخواست تعویق اجرای حکم را نموده است این در حالی است که اولاً هرگز نمیتوان با این عذر که باشگاهی با کمبود یا فقدان بازیکن از جمله دروازه بان روبرو است، درخواست تعویق محرومیت را داشت و این در جهان فوتبال و فوتسال بی سابقه است؛ و چه بسیار بازیکنان مشهور و بی مانندی که بزرگترین رخدادهای جهان فوتبال را به دلیل محرومیت از دست داده اند و هرگز کمیته انضباطی فیفا برای آنها یا تیم های باشگاهی و ملی شان ارفاقی در نظر نگرفته است و ثانیاً بهانۀ اعلامی از سوی باشگاه شهروند ساروی مبنی بر همراه نداشتن دروازه بان کذب محض است چرا که در این دیدار دو دروازبان دیگر نیز با این تیم به بندرعباس آمده بوده اند و مدارک اثباتی منجمله لیست اسامی بازیکنان باشگاه شهروند ساری در بازی مقابل باشگاه آذرخش بندرعباس و همچنین فیلم ضبط شده پیش از شروع مسابقه خلاف این ادعا را ثابت میکند. در لیست اعلامی باشگاه شهروند ساروی نام دروازه بان ملی پوش تیم سابق امید که کاپیتانی تیم ملی امید را یدک می کشیده به چشم میخورد. همچنین در فیلم پیش از شروع مسابقه نیز تمرین و گرم کردن دروازه بان دیگری به غیر از دروازه بان مورد اشاره دیده می شود.
وی اظهار امیدواری کرد با توجه به اعتراض به این تصمیم ، کمیته استیناف با توجه به خروج کمیته انضباطی از حدود قانونی ، حقوق از بین رفته باشگاه هرمزگانی را اعاده نماید.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

ناشناس چهارشنبه , ۱۶ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۴:۵۴

خخخخخ وکیل هم دارن اینا ، اینا که در این چند سال لیگ دم از بدبختی می زدند!آقای وکیل چرا جلو فرش آرا تو زمین خودتون بازی نکردین که الان کاسه گدایی دست گرفتین؟