کد خبر : 152084
تاریخ انتشار : شنبه 19 بهمن 1398 - 11:28
دسته‌بندی نشده
-

ورود کمیته المپیک به مسائل فوتسال / حمایت تا حضور در المپیک

ورود کمیته المپیک به مسائل فوتسال / حمایت تا حضور در المپیک

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، تیم ملی فوتسال ایران در حالی قرار بود اسفندماه در مسابقات جام ملت های آسیا شرکت کند که مشکلات زیاد مالی و عدم پرداخت پاداش و حقوق بازیکنان و کادر فنی، گلایه آنها را در پی داشت. سیدمحمد ناظم الشریعه سرمربی تیم ملی در این ارتباط جلساتی را با

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، تیم ملی فوتسال ایران در حالی قرار بود اسفندماه در مسابقات جام ملت های آسیا شرکت کند که مشکلات زیاد مالی و عدم پرداخت پاداش و حقوق بازیکنان و کادر فنی، گلایه آنها را در پی داشت. سیدمحمد ناظم الشریعه سرمربی تیم ملی در این ارتباط جلساتی را با مسئولان فدراسیون فوتبال و همچنین وزیر ورزش برگزار کرد اما در نهایت کمتر از نیمی از پاداش ملی پوشان پرداخت شد. هرچند که این رقابت ها هم به خاطر شیوع ویروس کرونا به تعویق افتاد.

سیدرضا صالحی امیری رئیس کمیته ملی المپیک درباره برنامه های این کمیته برای حمایت از فوتسال هم صحبت هایی را انجام داد.

صالحی امیری گفت:  فوتسال می‌تواند در آسیا و جهان کارنامه‌ای درخشان داشته باشد اما آنچنان که شایسته است از این تیم حمایت مادی و معنوی نمی‌شود. باید این موضوع را به صورت حداکثری داشته باشیم.

رئیس کمیته ملی المپیک ادامه داد: تا به امروز در مورد فوتسال و شرایط تیم ملی ورودی نداشته‌ام اما در نظر دارم بعد از انتخابات فدراسیون فوتبال این موضوع را در گفتگوی دوجانبه دنبال کنم.

یکی از برنامه های کمیته ملی المپیک پیگیری حضور فوتسال در مسابقات المپیک به جای فوتبال است و به نظر می رسد صالحی امیری قصد دارد این طرح را از طریق این کمیته پیش ببرد.

وی گفت: پیشنهاد ما این است که پیگیری کنیم فوتسال به جای فوتبال در المپیک راه اندازی شود چون ما می‌توانیم از این طریق مدعی باشیم.

منبع:مهر

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.