کد خبر : 152133
تاریخ انتشار : یکشنبه 20 بهمن 1398 - 12:26
دسته‌بندی نشده
-

تقوی:اگر ناظر انضباطی ویژه نبود، ابعاد فجایع ساری مشخص نمی‌شد/لک شروع کننده جنجال ها بود

تقوی:اگر ناظر انضباطی ویژه  نبود، ابعاد فجایع ساری مشخص نمی‌شد/لک شروع کننده جنجال ها بود
سرپرست تیم فوتسال ستارگان ورامین گفت: اگر ناظر انضباطی ویژه در بازی با تیم فوتسال شهروند ساری نبود، ابعاد فجایع این بازی مشخص نمی‌شد.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، سرپرست تیم فوتسال ستارگان ورامین گفت: اگر ناظر انضباطی ویژه در بازی با تیم فوتسال شهروند ساری نبود، ابعاد فجایع این بازی مشخص نمی‌شد.

اکبر تقوی سرپرست تیم ستارگان ورامین با اشاره به رای کمیته انضباطی مبنی بر برگزاری بازی این تیم با شهروند ساری در شهر سمنان گفت: شهر سمنان و بازی بدون تماشاگران تا حدودی عادلانه است چون این شهر مابین ساری و ورامین است و به نظر مناسب باشد. البته باید تشکر ویژه‌ای از ناظر ویژه انضباطی این بازی بکنم که اگر او نبود ابعاد فاجعه‌ای که در دو بازی در ساری رخ داد به هیچ وجه مشخص نمی‌شود. بعضی از دوستان از داوری بازی‌ها هم تمجید کردند اما هر سری با فحش و پرتاب آب دهان روبرو بودیم اما داوران هیچ گزارشی رد نکردند و در طول بازی نیز واکنشی نداشتند.

تقوی ادامه داد: زمان زیادی از آن بازی گذشته اما دوستان اصول جوانمردی را رعایت نکردند و زمین بازی را جایی برای انتقام قرار دادند.اتفاقات بازی در ساری مثل این بود که ما در ورامین با ماشین یک مرغ را زیر گرفته باشیم و آنها مدعی باشند چون خونی ریخته شده ما می‌خواهیم یک آدم را زیر بگیریم. واقعا نمی‌توانم در مورد فجایع بازی در ساری حرفی بزنم.

سرپرست ستارگان همچنین خاطرنشان کرد: هنوز هم می‌گویم رای تا حدودی عادلانه بوده اما دوستان در کمیته انضباطی ماده ۴۰ که برای فوتبال است را برای فوتسال هم لحاظ کردند. در فوتبال می‌گویند هر تیم محروم از تماشاگر می‌تواند ۵۰ نفر در ورزشگاه داشته باشد نه فوتسال که جمعیت آن نصف فوتبال است. کمیته انضباطی به این مورد دقت نکرد وگرنه جریمه بیشتری برای ساروی‌ها در نظر می‌گرفت.

سرپرست ستارگان ورامین در پایان گفت: اختلاف ما با شهروند ساری ۵ گل نیست. ما دو بازی در ورامین را بردیم و دو بازی در ساری را باختیم اما الان برای بازی در سمنان انگیزه داریم. این را هم بگویم که از رضا لک که خودش سالها در قرچک بوده انتظار نمی‌رفت که این کارها را بکند. او خودش شروع کننده جنجال ها بود و همراه با دو بازیکن شهروند استاد به هم ریختن جو سالن بودند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.