کد خبر : 152132
تاریخ انتشار : یکشنبه 20 بهمن 1398 - 12:29
-

شمس :در جام ملت‌ها از تاجیکستانی‌ها زیاد خواهید شنید / لیگ تا ۲۵ اسفند به پایان می‌رسد

شمس :در جام ملت‌ها از تاجیکستانی‌ها زیاد خواهید شنید /  لیگ تا ۲۵ اسفند به پایان می‌رسد

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، حسین شمس عضو کمیته فنی فوتسال کشورمان، به همراه تیم ملی زیر ۲۰ سال در رقابت‌های دوستانه تایلند حضور پیدا کرده و از نزدیک شاهد رقابت ملی پوشان جوان فوتسال کشورمان بود. شمس در گفت و گو با خبرنگار ما درباره عملکرد تیم ملی فوتسال زیر ۲۰ سال در رقابت‌ها دوستانه تایلند

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، حسین شمس عضو کمیته فنی فوتسال کشورمان، به همراه تیم ملی زیر ۲۰ سال در رقابت‌های دوستانه تایلند حضور پیدا کرده و از نزدیک شاهد رقابت ملی پوشان جوان فوتسال کشورمان بود.

شمس در گفت و گو با خبرنگار ما درباره عملکرد تیم ملی فوتسال زیر ۲۰ سال در رقابت‌ها دوستانه تایلند اظهار داشت: سطح بازی‌ها بسیار بالا بود و همه تیم‌ها به غیر از ایران با ترکیب بازیکنان بزرگسال خود به این رقابت‌ها آمده بودند. ملی پوشان زیر ۲۰ سال ما در ۲ بازی که در برابر تیم‌های تایلند B و تایلند A، برگزار کردند، توانستند عملکرد خوبی از خودشان نشان دهند. به اعتقاد من بازی با این تیم‌ها می‌تواند به ملی پوشان امید ما در رقابت‌های قهرمانی آسیا که قرار است در سال ۲۰۲۱ برگزار شود، بسیار کمک کند.

تایلندی‌ها فقط با یک پنالتی موفق شدند ما را شکست دهند

او افزود: تیم‌های ملی مالزی و تاجیکستان از تیم‌های بسیار خوب این مسابقات بودند. در جام ملت‌ها از تاجیکستانی‌ها زیاد خواهید شنید و خواهید دید که چه تیم خوب و قدرتمندی هستند و با این وجود ما توانستیم آن‌ها را شکست دهیم. در بازی شب گذشته برابر تیم ملی بزرگسالان تایلند بازیکنان ما نمایش خوبی داشتند. تیم ملی بزرگسالان تایلند که موفق شد در این رقابت‌ها با ۴ پیروزی به مقام قهرمانی دست پیدا کند، در بازی برابر ما فقط در یک صحنه که آن هم پنالتی بود توانست از ما جلو بیفتد وگرنه در طول بازی بازیکنان ما چیزی از آن‌ها کم نداشتند و اگر بازیکنان کمی با تجربه‌تر بودند می‌توانستیم تیم ملی تایلند را شکست دهیم.

بازیکنان در بازی برابر تیم دوم تایلند غافلگیر شدند

شمس درباره اینکه چرا تیم ملی زیر ۲۰ سال رد برابر تیم دوم تایلند با ۵ گل شکست خورد بیان داشت: تیم ملی تایلند B از بازیکنان بین ۲۳ تا ۲۶ سال در ترکیب خود استفاده می‌کرد و به نوعی می‌توان گفت که آن‌ها چیزی از بزرگسالان خود کم نداشتند، اما به هر حال در آن بازی تیم ملی زیر ۲۰ سال ما غافلگیر شد. جالب است بدانید در یک صحنه بلال اسماعیلی (بازیکن تیم ملی زیر ۲۰ سال کشورمان) با بازیکن تیم ملی تایلند برخورد شدیدی پیدا کرد و بازیکنان ما هم به هوای آن که تایلندی‌ها توپ را به بیرون می‌زنند در زمین ایستادند. تایلندی‌ها بازی جوانمردانه را رعایت نکردند و همان توپ را وارد دروازه ما کردند و داور تایلندی هم آن گل را پذیرفت. بعد از این صحنه بازیکنان ما تمرکز خود را از دست دادند و باعث شد در عرض ۲ دقیقه ۳ گل را دریافت کنیم و بازی ۴ بر صفر به سود تیم تایلند شد. بعد از آن علی صانعی سرمربی تیم ملی امید تصمیم گرفت تیم را ۵ نفره کند که دیگر فایده نداشت و یک گل دیگر هم دریافت کردیم و بازی با نتیجه ۵ بر صفر به سود تایلند B تمام شد.

تعویق افتادن جام ملت‌ها به نفع تیم ملی شد

سرمربی سابق تیم ملی فوتسال همچنین درباره تعویق بازی‌های جام ملت‌های آسیا گفت: کادر فنی تیم ملی به خاطر آن که زمان کمی برای آماده سازی تیم برای جام ملت‌های آسیا داشت این به تعویق افتادن بازی‌ها به نغع ما شد. ناظم الشریعه در این مدت به دنبال بازی کردن با تیم‌های خوب اروپایی بود و همین عقب افتادن مسابقات جام ملت‌ها باعث می‌شود ما بتوانیم چند بازی دوستانه‌ را با تیم‌های خوب اروپایی برگزار کنیم. سرمربی تیم ملی لیست کشور‌های مورد نظر را به پرهیزکار رئیس کمیته فوتسال داده و او هم در تلاش است با این کشور‌ها مذاکرات خوبی داشته باشد تا بتوانیم قبل از آغاز جام ملت‌ها که هنوز زمانش مشخص نیست چند بازی خوب تدارکاتی برای تیم ملی داشته باشیم.

به نظر من بازی‌های لیگ تا ۲۵ اسفند به پایان می‌رسد

شمس درباره بازی‌های پلی آف لیگ برتر فوتسال هم گفت: سرمربی تیم ملی قرار شد با رئیس سازمان لیگ فوتسال جلسه ای را برگزار کند تا در آن جا تکلیف بازی‌های مرحله نیمه نهایی را مشخص کنند. به محض آن که بازی ۲ تیم شهروند ساری و ستارگان ورامین روز جمعه برگزار شود، سازمان لیگ فوتسال زمان دقیق بازی‌های مرحله نیمه نهایی پلی آف را مشخص خواهد کرد. به نظر من تکلیف تیم قهرمان این فصل لیگ برتر تا ۲۵ اسفند ماه مشخص خواهد شد. بعد از آن قرار است بازیکنان ملی پوش باشگاه‌ها به طور کامل در اختیار کادر فنی تیم ملی قرار بگیرند. امیدوارم در نهایت این همکاری باشگاه‌ها با تیم ملی منجر به آن شود که ملی پوشان کشورمان در مسابقات جام ملت‌های آسیا برای سیزدهمین دوره متوالی به مقام قهرمانی دست پیدا کنند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.