کد خبر : 152180
تاریخ انتشار : دوشنبه 21 بهمن 1398 - 16:26
-

لک:سازمان لیگ جوابگوی تصمیماتش نیست/به رأی کمیته انضباطی اعتراض داریم

لک:سازمان لیگ جوابگوی تصمیماتش نیست/به رأی کمیته انضباطی اعتراض داریم

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،رضا لک ‌در مورد آخرین وضعیت تیم فوتسال شهروند ساری اظهار داشت: بعد از اتفاقات و حواشی که در بازی سوم برای ما با ستارگان  ورامین به وجود آمد، تمرینات را تعطیل کردیم. با توجه به حکم کمیته انضباطی که حکم به برگزاری بازی در زمین بی طرف داده،  مجددا

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،رضا لک ‌در مورد آخرین وضعیت تیم فوتسال شهروند ساری اظهار داشت: بعد از اتفاقات و حواشی که در بازی سوم برای ما با ستارگان  ورامین به وجود آمد، تمرینات را تعطیل کردیم. با توجه به حکم کمیته انضباطی که حکم به برگزاری بازی در زمین بی طرف داده،  مجددا تمرینات خود را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ آغاز کردیم و در حال حاضر شرایط تیم خوب است و برای بازی روز جمعه آماده هستیم.

سرمربی شهروند ساری در مورد برگزاری پلی‌آف گفت: برگزاری مرحله پلی‌آف می‌تواند کمک و انگیزه بیشتری به فوتسال ایران به خصوص باشگاه‌هایی که از نظر اقتصادی با مشکل مواجه هستند، کند اما  قوانین این مرحله باید تغییر کند و با توجه به اینکه امسال سال دومی است که مرحله پلی اف برگزار می‌شود، سازمان لیگ باید بعضی از قوانین این مرحله را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ تغییر دهد.

وی در مورد اتفاقاتی که در مرحله پلی‌آف بین تیم‌های شهروند ساری و ستارگان ورامین روی داد، گفت: اتفاقاتی که در سه بازی گذشته رخ داده دیگر تمام شده و من نمی‌خواهم حرفی بزنم. در این بازی‌ها قرار نبود که تیمی قهرمان ایران شود. تازه بعد از صعود به مرحله بعد  تیم صعود کننده باید با تیم‌های مدعی دیگر بازی کند. باید نتیجه این بازی را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ مسائل فنی و بازی جوانمردانه مشخص کند و پرداختن به حواشی درست نیست. فقط می‌توانم از لحاظ فنی صحبت کنم و در فضای فنی تکلیف تیم صعودکننده مشخص شود.

لک همچنین در رابطه با رأی کمیته بازی تیم های شهروند ساری و ستارگان ورامین تصریح کرد: ما به رأی کمیته انضباطی اعتراض داریم  و سازمان لیگ باید صبر می‌کرد تا کمیته استیناف رأی نهایی و قطعی خود را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ صادر کند. در رای صادره هنوز تکلیف بازی دوم مشخص نشده، با توجه به اینکه تیم شهروند ۵ بر صفر در این بازی پیش افتاده بود و تیم ورامین حاضر به بازی نشد، در رأی صادره نوشته شده در مورد بازی دوم اظهار نظری نشده است.

وی ادامه داد: آرای کمیته انضباطی باید سریع و مشخص صادر شود، نه اینکه بعد از پایان لیگ رأی صادر کند. مثلا بازیکنی در هفته سیزدهم در بازی مشکلاتی داشته و کمیته انضباطی اواخر لیگ رأی خود را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ صادر می‌کند. اگر کمیته انضباطی زودتر آرای خود را صادر کند، جلوی بسیاری از این حواشی گرفته می شود. حضور دو فوتسالی در کمیته انضباطی که اشراف کامل به این رشته داشته باشند، لازم است. اگر در بازی اول با ورامین  کمیته انضباطی ورود کرده بود و سریع رأی خود را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ صادر می‌کرد، این مشکلات به وجود نمی‌آمد.

سرمربی تیم شهروند ساری در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه پرهیزکار رئیس کمیته فوتسال اعلام کرده که کار من فقط مربوط به تیم‌های ملی است و سازمان لیگ  ارتباطی با من ندارد، گفت: این حرف درست نیست. قبلا این گونه بوده که رئیس کمیته فوتسال و رئیس سازمان لیگ  که هر دو یکی بودند، به تمام موضوعات فوتسال چه لیگ‌ها و چه تیم ملی ورود می‌کرد. به این دلیل که سرمایه تیم ملی در لیگ‌های فوتسال است و این حرف اشتباهی است که کار رئیس کمیته فوتسال فقط مربوط به کارهای ملی است.

وی افزود:  تمام کارهای تأثیرگذار و موضوعات فوتسال باید زیرنظر کمیته فوتسال انجام شود. مثل فدراسیون فوتبال که خودش نظارت کامل دارد و سازمان لیگ فوتبال زیر مجموعه آن است. پس می‌توان گفت که سازمان لیگ فوتسال هم زیر مجموعه‌ای از کمیته فوتسال و کمیته فوتسال زیر مجموعه فدراسیون است و این کمیته خود را نمی‌تواند مجزا داند.

او خاطر نشان کرد” اعضای سازمان لیگ مسئولانی هستند که تصمیم‌گیرنده هستند اما جوابگو نیستند، اما رئیس کمیته فوتسال باید پاسخگو به تمام حواشی و اتفاقات فوتسال باشد. طبق آیین‌نامه‌ای که وجود دارد مسؤول سازمان لیگ و کمیته فوتسال هر دو باید یکی باشند. فوتسال ما نیاز به مدیر توانمند دارد که بتواند این رشته کمک کند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.