کد خبر : 152260
تاریخ انتشار : چهارشنبه 23 بهمن 1398 - 23:02
-

محرومان شهروند و ستارگان در بازی حیثیتی

محرومان شهروند و ستارگان در بازی حیثیتی

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، تیم‌های فوتسال شهروند ساری و ستارگان ورامین در بازی چهارم از دور رقابت‌های پلی آف لیگ برتر، روز جمعه ۲۵ بهمن ماه در سالن غدیر سمنان به مصاف هم می‌روند. در این دیدار هر ۲ تیم شهروند و ستارگان از وجود برخی از بازیکنانشان محروم هستند. ابوالفضل حسینی بازیکن

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، تیم‌های فوتسال شهروند ساری و ستارگان ورامین در بازی چهارم از دور رقابت‌های پلی آف لیگ برتر، روز جمعه ۲۵ بهمن ماه در سالن غدیر سمنان به مصاف هم می‌روند. در این دیدار هر ۲ تیم شهروند و ستارگان از وجود برخی از بازیکنانشان محروم هستند.

ابوالفضل حسینی بازیکن تیم فوتسال ستارگان ورامین به دلیل درگیری با سعید نجاریان مدیرعامل باشگاه شهروند ساری در بازی برگشت از دور رقابت‌های مرحله پلی آف از سوی کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال به ۲ جلسه محرومیت از همراهی تیمش محکوم شده و نمی‌تواند ستارگان را در بازی روز جمعه برابر شهروند ساری همراهی کند. همچنین طا‌ها مرتضوی بازیکن تاثیرگذار تیم فوتسال شهروند ساری هم به دلیل درگیری با بازیکن تیم فوتسال ستارگان ورامین در بازی برگشت از سوی کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال به ۳ جلسه محرومیت از همراهی تیمش محکوم شد و او هم به مانند ابوالفضل حسینی نمی‌تواند شهروندی‌ها را در بازی برابر ستارگان ورامین همراهی کند.

کاروان تیم فوتسال شهروند ساری امروز به سمنان رسیده و قرار است قبل از بازی روز جمعه برابر تیم ستارگان ورامین، ۲ جلسه تمرین را در این شهر برگزار کند.

دیدار ۲ تیم فوتسال شهروند ساری و ستارگان ورامین در چارچوب بازی چهارم از رقابت‌های پلی آف لیگ برتر فوتسال روز جمعه ۲۶ بهمن ماه از ساعت ۱۶ در سالن غدیر سمنان و بدون حضور تماشاگران برگزار می‌شود.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.