کد خبر : 152262
تاریخ انتشار : پنجشنبه 24 بهمن 1398 - 8:35
-

اصغری مقدم:گیتی پسند شکست ناپذیر نیست/برای هر بازی برنامه خاصی داریم

اصغری مقدم:گیتی پسند شکست ناپذیر نیست/برای هر بازی برنامه خاصی داریم

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،سرمربی تیم فوتسال سن ایچ ساوه در مورد دیدار با گیتی پسند اصفهان در مرحله نیمه نهایی لیگ برتر کشور، گفت: با اینکه حریف، تیمی قدرتمند و پرمهره محسوب می شود اما باور داریم که این تیم شکست ناپذیر نیست و می توانیم نتیجه لازم را کسب کنیم. «جواد اصغری

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،سرمربی تیم فوتسال سن ایچ ساوه در مورد دیدار با گیتی پسند اصفهان در مرحله نیمه نهایی لیگ برتر کشور، گفت: با اینکه حریف، تیمی قدرتمند و پرمهره محسوب می شود اما باور داریم که این تیم شکست ناپذیر نیست و می توانیم نتیجه لازم را کسب کنیم.

«جواد اصغری مقدم» گفت: سن ایچ در این رویارویی هرگز از پیش بازنده نیست و همه تلاش خود را  به خصوص در دیداری که میزبان هستیم، به کار خواهیم گرفت تا با حمایت هواداران نتیجه مناسبی از نظر تفاضل گل کسب کنیم و در بازی برگشت هم با تدابیر مناسب در نهایت راهی مرحله فینال شویم.

وی افزود: برای هر بازی برنامه خاصی داریم و سیستم و تاکتیک ما برای دیدار با گیتی پسند که از تیم‌های بزرگ و ریشه دار فوتسال کشور است با دیدار فرش آرا قطعا متفاوت است. 

سرمربی سن ایچ ساوه در مورد راهیابی این تیم به مرحله نیمه نهایی لیگ برتر فوتسال،گفت: دیدار با فرش آرا مشهد به این دلیل که در خارج از خانه برگزار شد و جو سالن به نفع حریف بود بر ما بسیار سخت گذشت اما بازیکنان بسیار باغیرت ظاهر شدند و نتیجه لازم را کسب کردند.

وی افزود: در بازی اول با وجود موقعیت های زیاد گلزنی به دلیل خستگی بازیکنان نتوانستیم به هدفمان برسیم اما در دیدار سوم تمام توان و تلاش خود را به کار گرفتیم که برنده شویم و تا ثانیه های آخر هم ناامید نشدیم و توانستیم بازی را به تساوی بکشانیم و در نهایت در ضربات پنالتی به پیروزی رسیدیم.

وی گفت: صعود به مرحله بعد رقابت های لیگ برتر فوتسال ایران و حضور در جمع چهار تیم برتر کار بسیار بزرگی بود که این موفقیت را مرهون حمایت هواداران، مجموعه سن ایچ، مدیرعامل و بازیکنان هستیم.

اصغری مقدم گفت: دعوت سه بازیکن سن ایچ به تیم ملی فوتسال بزرگسالان و ۲ بازیکن دیگر این تیم به تیم ملی جوانان نشان از کیفیت بالای بازیکنان تیم ساوه دارد.

وی در مورد احتمال محرومیت علی مروتی بازیکن کلیدی و ساوجی این تیم برای دیدار نخست با گیتی پسند، گفت: این بازیکن ۲ اخطاره است و منعی برای حضور در مسابقه ندارد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.