کد خبر : 152293
تاریخ انتشار : جمعه 25 بهمن 1398 - 18:22
-

سرانجام تکلیف چهارمین تیم صعود کننده مشخص شد/ستارگان ورامین حریف مس سونگون در نیمه نهایی شد

سرانجام تکلیف چهارمین تیم صعود کننده مشخص شد/ستارگان ورامین حریف مس سونگون در نیمه نهایی شد

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، سرانجام تکلیف آخرین تیم صعود کننده به مرحله نیمه نهایی لیگ برتر فوتسال ایران مشخص شد و تیم ستارگان ورامین با برتری مقابل شهروند ساری به مرحله بعد راه یافت. تیم‌های شهروند ساری و ستارگان ورامین در سمنان و به میزبانی شهروند ساری از ساعت ۱۶ امروز به مصاف

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، سرانجام تکلیف آخرین تیم صعود کننده به مرحله نیمه نهایی لیگ برتر فوتسال ایران مشخص شد و تیم ستارگان ورامین با برتری مقابل شهروند ساری به مرحله بعد راه یافت.

تیم‌های شهروند ساری و ستارگان ورامین در سمنان و به میزبانی شهروند ساری از ساعت ۱۶ امروز به مصاف هم رفتند که در پایان تیم ستارگان موفق شد در دیداری نزدیک و نفس‌گیر با نتیجه ۳ بر ۲ شهروند را شکست دهد. این نتیجه درحالی رقم خورد که بازی در وقت‌های قانونی با نتیجه تساوی ۲ بر ۲ به اتمام رسیده بود و گل سوم ستارگان در نیمه نخست وقت‌های اضافه به ثمر رسید.

در این دیدار برای شهروند سروش احمدنیا و پژمان بهادی‌وند گلزنی کردند و گل‌های ستارگان را مسلم رستمی‌ها،صابر خوشنما و علی محب علیان به ثمر رساندند.

از حواشی جالب توجه این دیدار می‌توان به اعتراض شدید رضا لک به تصمیمات داوری و اخراج مسلم رستمی‌ها بازیکن ستارگان ورامین اشاره کرد.

بدین ترتیب تیم ستارگان ورامین بعنوان چهارمین و آخرین تیم به مرحله نیمه نهایی لیگ برتر راه یافت. بازی اول دو تیم در ورامین با نتیجه ۳ بر یک به سود ستارگان و دیدار دوم دو تیم در ساری با نتیجه ۵ بر صفر به سود شهروند به اتمام رسیده بود. دیدار سوم در ساری و درحالیکه تنها ده ثانیه از شروع آن گذشته بود با خروج از زمین بازی توسط تیم ستارگان، نیمه تمام ماند و با حکم کمیته انضباطی به زمین بی‌طرف و شهر سمنان منتقل شد.

تیم‌های مس سونگون، سن‌ایچ ساوه و گیتی پسند اصفهان دیگر تیم‌های این مرحله هستند.

مس با ستارگان و گیتی پسند با سن‌ایچ در مرحله نیمه نهایی لیگ برتر به مصاف هم خواهند رفت. زمان برگزاری بازی‌های این مرحله پس از جلسه هفته آینده مسئولان سازمان لیگ و مدیران باشگاه‌های حاضر در مرحله نیمه نهایی مشخص می‌شود.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.