کد خبر : 152324
تاریخ انتشار : شنبه 26 بهمن 1398 - 13:21
-

تخت گاز فوتسال قم به سمت سقوط

تخت گاز فوتسال قم به سمت سقوط

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، در حالی که همگان استان قم را مهد بازیکن پروری در رشته فوتسال می‌دانند عدم وجود حامی مالی و سرمایه گذاری مناسب در این رشته پر طرفدار مشکلی اساسی برای فوتسال قم ایجاد کرده است. قم یکی از قطب‌های اصلی بازیکن سازی در رشته فوتسال است و بازیکنانی همچون

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، در حالی که همگان استان قم را مهد بازیکن پروری در رشته فوتسال می‌دانند عدم وجود حامی مالی و سرمایه گذاری مناسب در این رشته پر طرفدار مشکلی اساسی برای فوتسال قم ایجاد کرده است.

قم یکی از قطب‌های اصلی بازیکن سازی در رشته فوتسال است و بازیکنانی همچون علی اصغر حسن زاده، علیرضا وفایی، سعید تقی زاده، ابولقاسم عروجی و بسیاری دیگر را به فوتسال کشور معرفی کرده است که از این بین فقط علیرضا وفایی با مشکلات مالی نماینده استان قم کنار آمده و این تیم را در مسابقات لیگ برتر کشور همراهی می کند.

فوتسال قم نسبت به سالهای گذشته افت کیفی محسوسی داشته و در فصل ٩٨ لیگ برتر رتبه‌ای بهتر از هفتمی را کسب نکرده است، در حالی که در فصل ٩٧ نماینده قم جایگاه سومی کشور را کسب کرده بود.

شاید تغییرات پیاپی در راس کادر فنی دلیل اصلی این جایگاه باشد به صورتی که نماینده قم فصل ٩٨ را به سرمربی گری سید مهدی غیاثی آغاز کرد ولی در اواسط فصل محسن حسن زاده به عنوان سرمربی روی کار آمد و نتایج قابل قبولی را نیز کسب کرد.

محسن حسن زاده درهفته‌های پایانی از سمت خود برکنار شد و سید وحید غیاثی که مربی محمد سیما بود به عنوان سرمربی جدید کار خود را آغاز کرد و در هفته های پایانی نتایج سینوسی را کسب کرد و در پایان با رتبه هفتم به پلی آف رسید.

نماینده قم در مرحله پلی آف به گیتی پسند اصفهان رسید و در دو بازی پیاپی نتیجه را با اختلاف به این تیم نامی کشور واگذار کرد در حالی که در نیم فصل اول موفق شده بود این تیم را در قم متوقف کند و در نیم فصل دوم نیز در اصفهان با اختلاف یک گل برابر این تیم بازنده بود.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.