کد خبر : 152370
تاریخ انتشار : دوشنبه 28 بهمن 1398 - 16:17
-

احسانی: ۲ بار با فدراسیون مکاتبه کردیم، جوابی نگرفتیم

احسانی: ۲ بار با فدراسیون مکاتبه کردیم، جوابی نگرفتیم

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، سیداحسان احسانی بابیان اینکه کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال با گذشت نزدیک به دو ماه از بازی دو تیم آذرخش بندرعباس و حفاری ملی اهواز رای پرونده تبانی این بازی را صادر نکرده، اظهارکرد: باتوجه به اینکه صدور رای می‌‎تواند به بازگشت تیم شاهین به لیگ برتر کمک کند، پیگیر

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، سیداحسان احسانی بابیان اینکه کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال با گذشت نزدیک به دو ماه از بازی دو تیم آذرخش بندرعباس و حفاری ملی اهواز رای پرونده تبانی این بازی را صادر نکرده، اظهارکرد: باتوجه به اینکه صدور رای می‌‎تواند به بازگشت تیم شاهین به لیگ برتر کمک کند، پیگیر آن هستیم.

وی تصریح کرد: تاکنون دوبار با فدراسیون نامه نگاری و درخواست کرده‌ایم تا رای این پرونده صادر شود، اما هنوز جوابی نگرفته‌ایم.

سرپرست تیم شاهین اعلام کرد: با استاندار، مدیرکل ورزش و جوانان و رئیس هیات فوتبال هم رایزنی‌هایی داشته و از آنها خواسته‌ایم پیگیر این پرونده باشند تا حقی از مردم کرمانشاه ضایع نشود.

وی در ادامه با تاکید براینکه براساس مستندات و فیلم‌های موجود در این دیدار تبانی صورت گرفته، عنوان کرد: درصورتی که کمیته اخلاق رای به عدم تبانی بدهد، موضوع را از طریق قوه قضائیه و دیوان عدالت اداری پیگیری خواهیم کرد.

احسانی با بیان اینکه کمیته اخلاق فدراسیون باید پاسخگوی چرایی تاخیر در صدور رای این پرونده باشد، تصریح کرد: اگر به این پرونده رسیدگی نشود، احتمال می رود در آینده هم شاهد تکرار چنین اتفاقاتی در فوتسال کشور باشیم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.