کد خبر : 152475
تاریخ انتشار : چهارشنبه 30 بهمن 1398 - 15:18
-

جزئیات جلسه سرمربی تیم ملی فوتسال ایران و آذربایجان

جزئیات جلسه سرمربی تیم ملی فوتسال ایران و آذربایجان

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،سیدمحمد ناظم الشریعه درباره حضورش در کشور آذربایجان و جلسه با سرمربی تیم ملی فوتسال این کشور گفت: ما روز گذشته از امکانات باشگاه رکورد در آذربایجان بازدید کردیم و همچنین نشستی با سرمربی تیم ملی کشور آذربایجان داشتیم. امکان دارد قبل از جام ملت‌های آسیا، اردویی تدارکاتی در آذربایجان

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،سیدمحمد ناظم الشریعه درباره حضورش در کشور آذربایجان و جلسه با سرمربی تیم ملی فوتسال این کشور گفت: ما روز گذشته از امکانات باشگاه رکورد در آذربایجان بازدید کردیم و همچنین نشستی با سرمربی تیم ملی کشور آذربایجان داشتیم. امکان دارد قبل از جام ملت‌های آسیا، اردویی تدارکاتی در آذربایجان برگزار کنیم و دیداری با تیم ملی آذربایجان داشته باشیم.

وی گفت: همه چیز منوط به زمان برگزاری جام ملت‌های آسیا است. همانطور که می‌دانید مسابقات جام ملت‌ها به تعویق افتاده و منتظر اعلام تصمیم کنفدراسیون آسیا هستیم.

سرمربی تیم ملی فوتسال خاطرنشان کرد: در این زمینه با کمیته فوتسال هماهنگ هستم. این سفر هم با هماهنگی کمیته فوتسال انجام شده است. دنبال این هستیم که در فیفادی و زمانی غیر از آن بازی‌های تدارکاتی برگزار کنیم. حتی امکان دارد تورنمنتی در آذربایجان یا کشور خودمان داشته باشیم.

ناظم الشریعه در پاسخ به این سوال که آیا در جلسه اش با سرمربی آذربایجان درباره بازیکنان ایرانی آذربایجان صحبتی صورت گرفت یا خیر؟ تاکید کرد: بازیکنان ایرانی زیادی در لیگ آذربایجان بازی می‌کنند. بازیکنان ایرانی هم که در تیم ملی این کشور هستند تغییر تابعیت نداده‌اند و فقط دو پاسپورت دارند. در جلسه ما صحبتی از این موضوع نشد و این موضوع به من هم مرتبط نمی‌شود.

گفتگو:ساسان صائمیان

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.