کد خبر : 152650
تاریخ انتشار : دوشنبه 5 اسفند 1398 - 13:25
-

گیتی پسندی‌ها بدون مصدوم به نیمه نهایی فوتسال رسیدند

گیتی پسندی‌ها بدون مصدوم به نیمه نهایی فوتسال رسیدند

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، تیم فوتسال گیتی پسند اصفهان امروز در چارچوب دور رفت رقابت‌های نیمه نهایی پلی آف لیگ برتر مهمان تیم فوتسال سن ایچ ساوه خواهد بود. گیتی پسندی‌ها در این مسابقه پس از مدت‌ها می‌توانند با ترکیب کاملشان وارد مسابقات شوند. این تیم که در طول این فصل با بازیکنان

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، تیم فوتسال گیتی پسند اصفهان امروز در چارچوب دور رفت رقابت‌های نیمه نهایی پلی آف لیگ برتر مهمان تیم فوتسال سن ایچ ساوه خواهد بود. گیتی پسندی‌ها در این مسابقه پس از مدت‌ها می‌توانند با ترکیب کاملشان وارد مسابقات شوند. این تیم که در طول این فصل با بازیکنان مصدوم زیادی دست و پنجه نرم می‌کرد و به همین دلیل دست کادر فنی این تیم در برخی از دیدار‌ها بسته بود. از جمله بازیکنان سرشناس گیتی پسند که در این فصل دچار مصدومیت شدیدی شده بودند می‌توان به مهران عالیقدر و میثم برمشوری اشاره کرد.

این بازیکنان پس از مدت‌های طولانی از بند مصدومیت رهایی پیدا کرده و می‌توانند امروز تیمشان را در بازی برابر سن ایچ همراهی کنند. هنمچنین به غیر از عالیقدر و برمشوری، ۲ بازیکن برزیلی تیم فوتسال گیتی پسند (فالکون و والکس دوسانتوس) حدود یک هفته‌ای است که از کشورشان برگشته اند و آماده بازی با سن ایچ هستند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.