کد خبر : 152745
تاریخ انتشار : پنجشنبه 8 اسفند 1398 - 13:06
-

سنگ سفیدی: نیمه دوم بازی برابر سن ایچ را باید در اصفهان پیروز شویم

سنگ سفیدی: نیمه دوم بازی برابر سن ایچ را باید در اصفهان پیروز شویم

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،محمدرضا سنگ سفیدی بازیکن تیم فوتسال گیتی پسند اصفهان درباره بازی رفت با تیم سن ایچ ساوه اظهار داشت: با توجه به وقفه‌ای که در بازی‌های لیگ به وجود آمد و تیم ما هم حدود یک ماه می‌شد که در شرایط مسابقه قرار نداشت و همچنین به دنبال آن ما

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،محمدرضا سنگ سفیدی بازیکن تیم فوتسال گیتی پسند اصفهان درباره بازی رفت با تیم سن ایچ ساوه اظهار داشت: با توجه به وقفه‌ای که در بازی‌های لیگ به وجود آمد و تیم ما هم حدود یک ماه می‌شد که در شرایط مسابقه قرار نداشت و همچنین به دنبال آن ما ۲ هفته اردوی پر فشار را در تمرینات تیم ملی پشت سر گذاشتیم و همه این مسائل در بازی با تیم سن ایچ ساوه کاملاً مشخص بود.

او افزود: ما در بازی با سن ایچ نیمه اول تمرکز کافی را نداشته و به همین دلیل بازی را خیلی بد شروع کردیم و باعث شد که نیمه اول از حریفمان عقب بیفتیم. خوشبختانه با صحبت‌هایی که کادر فنی در بین ۲ نیمه با بازیکنان انجام داد توانستیم به شرایط مسابقه برگردیم. همچنین با توجه به اینکه در تیم ما بازیکنان بزرگ و با تجربه‌ای که حضور دارند موفق شدیم آن فوتسال واقعی که همه از ما انتظار دارند را نشان دهیم و خدا را شکر به آن چیزی که کادر فنی از بازیکنان می‌خواست رسیدیم.

بازیکن تیم فوتسال گیتی پسند درباره تیم سن ایچ بیان داشت: سن ایچ یکی از بهترین تیم‌های این فصل لیگ است که به تمام معنا فوتسال بازی می‌کنند. در این تیم چند بازیکن جوان و با استعدادی حضور دارند که در کنار هم فوتسال را خیلی خوب و تاکتیکی بازی می‌کنند و بازی کردن در برابر آن‌ها برای هر تیمی سخت و مشکل است. به نظر من این جایگاهی که اکنون سن ایچ به دست آورده واقعاً به حق است. تیم ما الان فقط نیمه اول را پیروز شده و یک نیمه دیگر هم در اصفهان داریم که باید در آن هم به برتری دست پیدا کنیم. در فوتسال هیچ چیزی از قبل مشخص نیست و الان تمام فکر و ذهن ما معطوف به بازی برگشت است و امیدوارم که بتوانیم در بازی روز شنبه پیروز شده و به مرحله نهایی پلی آف صعود کنیم.

سنگ سفیدی همچنین درباره نبود تماشاگران در مسابقات نیمه نهایی پلی آف گفت: من معتقدم اصل و روح ورزش به آن تماشاگری است که به سالن می‌آید و تیم محبوبش را تشویق می‌کند و همین حضور آن‌ها باعث جذابیت بازی می‌شود. مطمئن باشید اگر تماشاگران ساوه در بازی رفت حضور داشتند کار ما به مراتب سخت‌تر می‌شد و شاید اصلاً نمی‌توانستیم به این خوبی به بازی برگردیم. به نظر من نبود تماشاگر در بازی رفت خیلی به تیم ما کمک کرد، زیرا روند بازی در اوایل مسابقه کاملاً به ضرر ما بود. به هر حال من معتقدم نبود تماشاگر کاملاً به ضرر تیم میزبان خواهد بود، زیرا آن‌ها یار ششم تیم هستند و می‌توانند با فشار‌هایی که به بازی می‌آوردند نتیجه مسابقه را تغییر دهند و همچنین وجود آن‌ها می‌تواند به جذابیت مسابقات بیفزاید.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.