کد خبر : 153778
تاریخ انتشار : دوشنبه 1 اردیبهشت 1399 - 14:09
-

نجفی: کمیته فنی مگر برای باشگاه‌ها هزینه کرده است که الان تصمیم بگیرد؟/ افضل تیم را قهرمان نکند کمیته فنی باشگاه در موردش تصمیم می گیرد/الان به هیچ بازیکنی هم نمی‌شود پیشنهاد داد

نجفی: کمیته فنی مگر برای باشگاه‌ها هزینه کرده است که الان تصمیم بگیرد؟/ افضل تیم را قهرمان نکند کمیته فنی باشگاه در موردش تصمیم می گیرد/الان به هیچ بازیکنی هم نمی‌شود پیشنهاد داد

مدیرعامل باشگاه مس سونگون ورزقان گفت: مخالف برگزاری فینال لیگ برتر به صورت تک بازی هستیم و کمیته فنی نمی‌تواند در این مورد تصمیم‌گیری کند.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،حامد نجفی درباره تعطیلی مسابقات لیگ برتر فوتسال و نامشخص بودن زمان فینال این مسابقات اظهار داشت: فعلاً ستاد ملی مبارزه با کرونا انجام هرگونه مسابقه تا پایان اردیبهشت ماه را ممنوع کرده است. باید ببینیم بعد از آن چه تصمیمی گرفته خواهد شد. در این مورد فدراسیون یا شخص دیگری تصمیم‌گیرنده نیستند و باید ستاد ملی مبارزه با کرونا جواز برگزاری مسابقات را صادر کند.

وی در مورد وقفه چندماهه بین نیمه نهایی و فینال لیگ برتر فوتسال گفت: قطعاً این وقفه باعث پایین آمدن کیفیت فینال خواهد شد. هم تیم ما و هم گیتی‌پسند حداقل یک ماه تا ۴۰ روز زمان نیاز داریم تا تمرینات‌مان را دوباره آغاز و بتوانیم فینالی باکیفیت برگزار کنیم. همه می‌دانند بازیکنان از شرایط بازی دور هستند و خدای ناکرده اگر فشاری به آنها وارد شود، ممکن است مصدوم شوند و تیم ملی هم از این موضوع ضرر کند.

مدیرعامل باشگاه مس سونگون درباره پیشنهاد کمیته فنی فوتسال برای برگزاری دیدار فینال به صورت تک بازی در تهران تصریح کرد: این موضوع منتفی است. هم ما در جلسه هیئت رئیسه با این پیشنهاد مخالفت کردیم، هم باشگاه گیتی‌پسند. باشگاه‌ها هزینه زیادی کرده‌اند و نمی‌شود با یک بازی سرنوشت لیگ را مشخص کرد. اگر این‌طور باشد ما با شش امتیاز اختلاف در صدر جدول لیگ بودیم و می‌توانستند ما را قهرمان کنند.

نجفی ادامه داد: کمیته فنی این پیشنهاد را داده بود، اما ما اعتقاد داریم کمیته فنی نمی‌تواند برای لیگ تصمیم بگیرد. شرکت ملی مس ایران هزینه زیادی برای تیم مس کرده است. مگر کمیته فنی هزینه کرده است که بخواهد الان تصمیم بگیرد؟ اگر می‌خواهند تصمیم بگیرند ما با شش امتیاز اختلاف صدرنشین لیگ بودیم و باید قهرمان شویم. کمیته فنی مگر کمکی به لیگ فوتسال کرده است که الان تصمیم بگیرد؟! برای این اتفاق باید رضایت هر دو باشگاه باشد که ما با آن مخالفت کردیم و منتفی شد.

وی یادآور شد: قرار است در تاریخ ۱۱ اردیبهشت ماه فیفا در مورد جام جهانی فوتسال تصمیم بگیرد و بعد از آن هیئت رئیسه دوباره تشکیل جلسه خواهد داد و تصمیم خواهد گرفت، اما حرف ما این است که وقتی می‌توانیم تک بازی را برگزار کنیم، پس قطعاً سه بازی را هم می‌توانیم برگزار کنیم. البته نظر شخصی من این بود که اجازه دهیم کرونا به طور کامل نابود شود و بعد از آن مسابقات را با حضور تماشاگران برگزار کنیم. لذت فینال به حضور هواداران است. اینکه در سالن را ببندیم و فینال را برگزار کنیم که نشد فینال. همان‌طور که گفتم اول باید ببینیم فیفا چه تصمیمی برای جام جهانی می‌گیرد و بعد از آن هم باید منتظره مجوز از ستاد ملی مبارزه با کرونا باشیم تا بتوانیم فینال را برگزار کنیم.

مدیرعامل باشگاه مس سونگون درباره این تیم و اینکه آیا در فصل آینده نیز با سرمربیگری علیرضا افضل به کار خود ادامه خواهند داد، گفت: ما در باشگاه کمیته فنی داریم و اعضای این کمیته درباره تیم تصمیم می‌گیرند. اکنون نمی‌دانم چطور باید تیم را برای فصل بعد ببندیم. آیا برای آسیا ببندیم یا صرفاً مسابقات داخلی. فعلاً هیچ تصمیمی برای تیم نگرفته‌ایم.

نجفی همچنین تصریح کرد: الان به هیچ بازیکنی هم نمی‌شود پیشنهاد داد. مثلاً اگر من به بازیکن گیتی‌پسند در این برهه زنگ بزنم دور از انصاف و جوانمردی است. همین‌طور که اگر باشگاه گیتی‌پسند این کار را کند دور از انصاف است. در آستانه بازی فینال باید اجازه دهیم فینال برگزار شود و بعد به فکر نقل‌وانتقالات و فصل بعد باشیم. قطعاً اگر تیم ما قهرمان شود حق طبیعی افضل است که تیمش را به آسیا ببرد، اما اگر این اتفاق رخ ندهد باید کمیته فنی شرایط را بررسی کند و تصمیم بگیرد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.