کد خبر : 153966
تاریخ انتشار : جمعه 12 اردیبهشت 1399 - 11:01
-

زرخانلی: ۱۶ تیمی شدن لیگ فوتسال مشکلات خاص خودش را دارد/ باشگاه‌ها سردرگم هستند

زرخانلی: ۱۶ تیمی شدن لیگ فوتسال مشکلات خاص خودش را دارد/ باشگاه‌ها سردرگم هستند

سرمربی تیم فوتسال فودکا تهران گفت: ۱۶ تیمی شدن لیگ برتر اتفاق خوبی است اما بالا رفتن تعداد تیم‌‌‌ها مشکلاتی را به همراه خواهد داشت.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، رضا زرخانلی در مورد بحث ۱۶ تیمی شدن لیگ برتر فوتسال اظهار داشت : طی روزهای گذشته برخی از افراد به سازمان لیگ این پیشنهاد را دادند. از دیدگاه باشگاه فودکا قطعاً این اتفاق برای ما خوشایند است چون به راحتی لیگ برتری می‌شویم، اما بالا رفتن تعداد تیم‌‌‌های لیگ برتری مشکلاتی را به همراه خواهد داشت.

وی افزود : سازمان لیگ با حذف پلی‌آف به دنبال کم کردن فشردگی مسابقات برای حمایت از تیم ملی بود. اگر تعداد تیم‌ها در لیگ برتر افزایش پیدا کند، باز هم فشردگی جدیدی به وجود می‌آید. مسئولین باید جنبه های مثبت و منفی این کار را در نظر بگیرند و در نهایت تصمیم مناسب در راستای کمک به فوتسال اتخاذ شود.

سرمربی فودکا تهران عنوان کرد: با بالا رفتن تعداد بازی‌‌‌ها تیم‌ها می‌‌توانند به دنبال پخش تلویزیونی باشند و از این طریق می‌‌توان امیدوار بود که اسپانسرهای جدیدی نیز وارد شوند. البته برای تیم‌‌‌هایی که از داشتن اسپانسر محروم هستند، بالا رفتن تعداد بازی فقط هزینه به همراه دارد. در خصوص حذف پلی‌آف لیگ برتر نیز باید بگویم با توجه به حواشی که طی دو سال گذشته به وجود آمد، این تصمیم به نفع فوتسال است.

وی خاطر نشان ساخت: بازیکنان فودکا با توجه به امکانات و شرایطی که دارند، برای حفظ آمادگی خود به صورت انفرادی تمرین می‌کنند. این روند تا شروع تمرینات تیمی ادامه خواهد داشت. اگر لیگ بخواهد شروع شود، چهار تا پنج هفته زمان برای آماده سازی نیاز داریم تا به شرایط متوسط برسیم.

زرخانلی اظهار داشت: در صورتی که بیشتر فعالیت‌ها در کشور از سر گرفته شده، مسئولین وزارت بهداشت تصمیم مشخصی درباره ورزش نگرفتند. اگر اجازه تمرین داده شود، قطعاً با رعایت فاصله می‌‌‌‌‌‌شود این کار را انجام داد و برای برگزاری مسابقات نیز می توان همانند گذشته، بازی ها را بدون تماشاگر برگزار کرد تا این فصل به اتمام برسد. متاسفانه اطلاعات دقیقی از تاریخ شروع فعالیت های ورزشی ارائه نمی‌‌‌شود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.