کد خبر : 153970
تاریخ انتشار : جمعه 12 اردیبهشت 1399 - 11:06
-

یکی از تیم‌های با سابقه فوتسال در آستانه خرید تیم لیگ برتری

یکی از تیم‌های با سابقه فوتسال در آستانه خرید تیم لیگ برتری

شنیده‌ها حاکی از آن است که یکی از تیم‌های با سابقه فوتسال کشورمان قصد دارد امتیاز یکی از تیم‌های لیگ برتری را خریداری کند.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، پس از آن که رسول قلی زاده مالک و مدیرعامل تیم فوتسال سوهان محمد سیما قم اعلام کرد که به دلیل بدهی سنگینی که به بازیکنان تیمش باید پرداخت کند، قصد دارد امتیاز این باشگاه را فروخته تا از این راه بتواند مطالبات کادر فنی و بازیکنان را پرداخت کند. از همین رو شنیده می‌شود یکی از تیم‌های با سابقه فوتسال کشورمان قصد دارد امتیاز این تیم را خریداری کند.

قلی زاده در گفت و گویی که با خبرنگار ما داشت درباره فروش امتیاز تیم فوتسال سوهان محمد سیما قم ظهار داشت: اگر نتوانم بدهی بازیکنان تیمم را کامل پرداخت کنم قطعا امتیاز باشگاه را به فروش خواهم رساند. تا امروز ۲ مشتری پر و پا قرص برای خرید امتیاز باشگاه سوهان محمد اعلام آمادگی کرده اند، به طوری که هر یک روز در میان با من تماس می‌گیرند و راجع به امتیاز فروش این باشگاه با من صحبت می‌کنند. من فعلاً دست نگه داشتم و نمی‌خواهم که عجله کنم اگر بتوانم بدهی بازیکنان را پرداخت کنم خیلی دوست دارم که فصل بعد هم در لیگ برتر تیمداری کنم، اما اگر نتوانم بدهی بازیکنان و کادر فنی را به موقع پرداخت کنم ناچار هستم که امتیاز تیم را به فروش رسانده و امیدوارم که کسی در آن موقع از دست من ناراحت نشود.

به دنبال همین موضوع شنیده می‌شود که یکی از تیم‌هایی که قصد دارد امتیاز سوهان محمد سیما قم را خریداری کند، قبلاً سابقه حضور در لیگ برتر را داشته و می‌خواهد با خرید امتیاز این تیم دوباره در رقابت‌های لیگ برتر در فصل بعد شرکت کند. حال مسئولان این تیم فعلاً نمی‌خواهند نامی از آن‌ها به میان فاش شود و منتظرند تا ببینند که قلی زاده مالک تیم فوتسال سوهان محمد سیما در نهایت چه تصمیمی می‌گیرد. به هر حال باید منتظر ماند و دید که در روز‌های آینده چه سرنوشتی برای تیم سوهان محمد سیما رقم خواهد خورد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.