کد خبر : 153989
تاریخ انتشار : شنبه 13 اردیبهشت 1399 - 11:00
-

نجفی: پیشنهاد گیتی‌پسند باعث بازارگرمی بازیکنان فوتسال می‌شود/اینکه چرا طیبی به این شکل شکایت کرد، جای بحث دارد

نجفی: پیشنهاد گیتی‌پسند باعث بازارگرمی بازیکنان فوتسال می‌شود/اینکه چرا طیبی به این شکل شکایت کرد، جای بحث دارد

مدیرعامل باشگاه مس سونگون با بیان اینکه پیشنهاد تیم گیتی پسند در نحوه برگزاری فینال لیگ برتر فوتسال باعث بازارگرمی بازیکنان می‌شود، دلیل رد شکایت حسین طیبی از مس را اعلام کرد.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، حامد نجفی درباره نامشخص بودن زمان برگزاری فینال لیگ فصل گذشته فوتسال گفت: تا زمانی که فیفا و کنفدراسیون فوتبال آسیا زمان برگزاری جام جهانی و جام ملت های آسیا را مشخص نکنند و ستاد ملی کرونا اجازه ندهد، نمی توان فینال را برگزار کرد. برای آماده سازی تیم ها هم یک ماه تا ۴۰ روز زمان نیاز است که باید لحاظ شود.

وی با اشاره به پیشنهاد اعضای تیم گیتی پسند مبنی بر برگزاری فینال لیگ برتر فوتسال در ابتدای فصل آینده تاکید کرد: من با این پیشنهاد مخالفم. با کمیته فنی و کادر فنی تیم خودمان هم صحبت کردم که انها هم مخالف بودند فینال لیگ، ابتدای فصل آینده برگزار شود چون هم هزینه ها بالا می رود و هم بازیکنان بلاتکلیف هستند.

مدیرعامل باشگاه مس سونگون ادامه داد: این پیشنهاد همچنین باعث می شود بازیکنان «طاقچه بالا بگذارند» و بازارگرمی زیادی از سوی بازیکنان و کادر فنی را در پی خواهد داشت. به نظرم دو تیم در این صورت ضرر می کنند.

نجفی همچنین خاطرنشان کرد: اگر هم بخواهد همین وضعیت ادامه داشته باشد، در جلسه هیات رئیسه سازمان لیگ مطرح شد که یکی از دو تیم گیتی پسند و مس به جام باشگاه های آسیا برود و یک تیم در جام باشگاه های جهان شرکت کند. این طرح تایید نشده و باید دید چه راهکاری گرفته می شود.

وی در پاسخ به سئوالی مبنی بر رد شکایت حسین طیبی از باشگاه مس سونگون و دلیل این شکایت گفت: در قانون آمده که اگر از طلب یک بازیکن دو سال بگذرد، شکایت او در فدراسیون فوتبال و AFC رد می شود. ما این را می دانستیم ولی طیبی بدون اینکه با ما صحبت کند، اقدام به شکایت کرد.

نجفی یادآور شد: طیبی از سال ۱۳۹۴ حدود ۱۵۰ میلیون طلب داشت و به خاطر همان طلب شکایت کرد. من با این بازیکن در ارتباط بوده ام اما هیچگاه در این زمینه از من چیزی نمی پرسید. شخصا طیبی را دوست دارم ولی اینکه چرا به این شکل شکایت کرد، جای بحث دارد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.