کد خبر : 154016
تاریخ انتشار : دوشنبه 15 اردیبهشت 1399 - 11:01
-

طلب طیبی از باشگاه مس سونگون چقدر است؟

طلب طیبی از باشگاه مس سونگون چقدر است؟

باشگاه مس سونگون در تلاش است تا طلب حسین طیبی ملی پوش فوتسال کشورمان را هر چه سریع‌تر پرداخت کند.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، چند روز پیش  فدراسیون فوتبال ایران اعلام کرد شکایت حسین طیبی بازیکن تیم ملی فوتسال کشورمان از باشگاه مس سونگون به دلیل سپری شدن بیش از ۲ سال کامل از تاریخ وقوع اختلاف قابل طرح و رسیدگی نبوده و مردود اعلام می‌گردد.

این ماجرا  به زمانی بر می‌گردد که طیبی به عنوان یار کمکی در سال ۲۰۱۸ به همراه تیم فوتسال مس سونگون در مسابقات جام باشگاه‌های آسیا شرکت کرد و در آن رقابت ها با این تیم عنوان قهرمانی را به دست آورد. طیبی بابت حضور در این مسابقات هنوز حقوق خود را از باشگاه مس سونگون دریافت نکرده و شنیده می شود طلب او در حدود ۱۵۰ میلیون تومان است.

در همین رابطه یکی از مدیران باشگاه مس سونگون در گفت‌وگو با خبرنگار ما اظهار داشت: مدیران باشگاه مس سونگون در این چند روز تمام تلاش خود را به کار گرفته اند تا هر چه زودتر طلب حسین طیبی را پرداخت کنند. طلب طیبی کمتر از ۱۵۰ میلیون تومان است. همچنین با توجه به رابطه بسیار خوبی که بین او و  باشگاه مس سونگون وجود دارد، این بازیکن در این مدت الحق و الانصاف هیچ حاشیه‌ای را برای ما به وجود نیاورده و به همین دلیل مشکلی از این بابت وجود ندارد و همان طور که گفتم باشگاه مس در تلاش است تا هر چه سریع‌تر طلب این بازیکن  را پرداخت کند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.