کد خبر : 154069
تاریخ انتشار : پنجشنبه 18 اردیبهشت 1399 - 13:29
-

ایثاری:تیم های قمی همیشه مشکل مالی داشته اند/صحبتهایی راجع به فروش امتیاز تیم به گوش می رسد

ایثاری:تیم های قمی همیشه مشکل مالی داشته اند/صحبتهایی راجع به فروش امتیاز تیم به گوش می رسد

فوتسالیست سمنانی تیم سوهان محمد سیما گفت: متاسفانه با وجود بازیکنان با استعداد و توانمند در فوتسال قم همیشه مشکلات مالی گریبان گیر نمایندگان استان قم بوده و تاثیر زیادی در نتیجه گیری تیم های قمی داشته است.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،روح الله ایثاری عنوان کرد: از کودکی فوتبال و فوتسال بازی می کردم ولی ۷ سال است که به صورت حرفه ای در رشته فوتسال فعالیت می‌کنم.

وی افزود: فوتسال خود را از رده‌های پایه آغاز کردم و برای تیم های استان سمنان بازی می کردم همچنین چند سالی هم در لیگ بزرگسالان استان سمنان فعالیت داشتم.

فوتسالیست سمنانی با اشاره به دلیل مهاجرتش به قم ادامه داد: در سال ۹۱ برای ادامه فوتسال به صورت حرفه ای و تحصیل به استان قم آمدم و با تیم فرید قم دو سال در لیگ بزرگسالان استان قم و لیگ دسته سه کشور حاضر شدم و همچنین در ادامه با تیم آتلیه طهران قم یک سال در لیگ دسته دو و یک سال هم در لیگ دسته اول فوتسال کشور بازی کردم.

وی افزود: سپس با نماینده های استان قم از جمله آتلیه طهران و سوهان محمد سیما قم در لیگ برتر فوتسال کشور فعالیت داشتم و در حال حاضر نیز در خدمت تیم باداملی جمهوری آذربایجان هستم.

ایثاری دلیل انتخاب استان قم برای ادامه فوتسال خود را اینگونه بیان کرد: تیم های فوتسال استان قم همیشه در لیگ برتر جزو تیم های مدعی بوده و حریف سرسختی برای رقبا به حساب می آمدند همچنین استان قم بازیکنان بزرگ زیادی را به فوتسال کشور معرفی کرده است.

وی افزود: متاسفانه با وجود بازیکنان با استعداد و توانمند در فوتسال قم همیشه مشکلات مالی گریبان گیر نمایندگان استان قم بوده و تاثیر زیادی در نتیجه گیری تیم های قمی داشته است و شاید دلیل این موضوع عدم حمایت کافی مسئولین استانی از نمایندگان قم در لیگ برتر فوتسال بوده است چرا که مسلما حق بازیکنان و هواداران با غیرت و پرشور قمی بیشتر از این ها است.

ایثاری با اشاره به پیشنهادات داخلی و خارجی خود ادامه داد: اینطور که مشخص است امسال هم نماینده استان قم در جذب اسپانسر دچار مشکل است و حتی صحبت هایی راجع به فروش امتیاز تیم به گوش می رسد اما من با وجود پیشنهاداتی که از باشگاه های داخلی و خارجی برای عقد قرار داد جدید دارم هنوز تصمیمی نگرفته ام وامیدوارم با تلاش های بیشتر مسئولین استانی و کمک هایشان مشکلات تیم برطرف شود.

وی در پایان گفت:‌ بزرگترین آرزوی فوتسالی من افتخار آفرینی با پیراهن تیم ملی کشورم است.

روح الله ایثاری بازیکن ۲۸ ساله ای که در ۳ فصل اخیر با تیم های آتلیه طهران و سوهان محمد سیما در لیگ برتر فوتسال کشور حاضر شده بود هم اکنون فعالیت فوتسالی خود را در تیم باداملی جمهوری آذربایجان دنبال می کند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.