کد خبر : 154060
تاریخ انتشار : پنجشنبه 18 اردیبهشت 1399 - 13:16
-

قلی زاده:اداره کل ورزش و جوانان گفت شرایط کمک به ما را ندارد/ نمی‌دانم هزینه‌های تیم فوتبال را از کجا فراهم می‌کنند

قلی زاده:اداره کل ورزش و جوانان گفت شرایط کمک به ما را ندارد/ نمی‌دانم هزینه‌های تیم فوتبال را از کجا فراهم می‌کنند

رسول قلی‌زاده، مالک باشگاه سوهان محمدسیمای قم گفت: بهتر است پولی که در این استان برای تیم فوتبال هزینه می‌شود، در فوتسال سرمایه‌گذاری کنند.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، رسول قلی‌زاده درباره نشست‌هایش با اداره کل ورزش و جوانان استان قم برای کمک به باشگاه سوهان محمدسیما اظهار داشت: اداره کل اعلام کرد شرایط مالی برای کمک به باشگاه را ندارد و خودمان باید به فکر خودمان باشیم. به ما گفتند نمی‌توانیم هیچ کمکی به باشگاه خصوصی کنیم و ما هم در صدد فروش تیم هستیم.

وی با اشاره به تلاش قمی‌ها برای تیمداری در فوتبال اظهار داشت: امیدوارم مسئولان هم برای سال‌های بعد به فکر تیمی در فوتسال باشند. البته اگر این موضوع برای آنها مهم است. منعم (رئیس اداره ورزش و جوانان استان قم) پیگیر خرید سهمیه لیگ دسته سوم فوتبال است که نمی‌دانم هزینه‌های آن را می‌خواهند از کجا فراهم کنند.

مالک باشگاه سوهان محمدسیمای قم با بیان اینکه مدیران استان قم می‌توانند همین پول را در فوتسال هزینه کنند، تصریح کرد: قم اگر فوتبال می‌خواست، قدر تیم صبا را می‌دانستند و عذر آن را نمی‌خواستند. اینطور که نشان می‌دهد، مردم قم فوتبال نمی‌خواهند. احترام زیادی برای فوتبالیست‌های قمی قائلم اما فوتبال برای مسئولان استان مهم نیست.

قلی‌زاده درخصوص پیشنهادها برای خرید سهمیه لیگ برتری قم خاطرنشان کرد: از ۴، ۳ باشگاه تماس گرفتند که بیشتر از لیگ یک، لیگ دو و تیم‌هایی بودند که پیشتر سابقه حضور در لیگ برتر را داشتند. من قول‌نامه باشگاه را هم نوشتم، اما با خروج تیم از استان موافقت نمی‌شود. تلاش می‌کنم موافقت مسئولان را در این باره کسب کنم تا از پولی که از فروش تیم می‌گیرم، بدهی‌ها را پرداخت کنم.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.