کد خبر : 154104
تاریخ انتشار : شنبه 20 اردیبهشت 1399 - 19:18
-

نجاریان:کارشناسان اصلاح اساسنامه به فوتسال هم توجه کنند

نجاریان:کارشناسان اصلاح اساسنامه به فوتسال هم توجه کنند

مدیرعامل باشگاه شهروند ساری گفت: کارشناسانی که به اصلاح اساسنامه فدراسیون فوتبال می‌پردازند، به فوتسال هم توجه کنند.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، سعید نجاریان در مورد اساسنامه جدید فدراسیون فوتبال اظهار داشت: چه خوب است این روزها که اساسنامه جدید فدراسیون فوتبال در حال تهیه شدن است تهیه کنندگان نگاهی هم در این اساسنامه به فوتسال کنند. فوتسال هم جزئی از فوتبال و باعث افتخار فدراسیون است.

وی گفت: همگان اطلاع دارند که همیشه این فوتسال بوده که در آسیا و حتی جهان یا تورنمنت‌های مختلف که حضور داشته، باعث افتخار فدراسیون ایران بوده است. سوالی که مطرح است چرا باید در مجمع ۷۴ نفری که برای تایید اساسنامه حضور پیدا می‌کنند فقط ۲ نفر از فوتسال که نمایندگان تیم‌های قهرمان و نایب قهرمان لیگ هستند حضور داشته باشند و بقیه اعضای مجمع باید از لیگ‌های مختلف فوتبال باشند.

عضو سابق هیات رئیسه سازمان لیگ فوتسال عنوان کرد: اگر نگاهی به افتخارات فدراسیون شود، همه متوجه این موضوع می‌شوند که تمام افتخارات، به خصوص در سال‌های اخیر، مربوط به فوتسال بوده است.

وی افزود: در طول ۴ دوره حضورم در سازمان لیگ دائم از کفاشیان و تاج روسای سابق فدراسیون این درخواست را داشتم که به دلیل افتخارات فوتسال، حداقل نصف تیم‌های با سابقه لیگ را عضو مجمع کنند که در پاسخ هر دو اعلام کردند در زمان تنظیم اساسنامه جدید حتما این کار انجام می‌شود.

وی گفت: حالا که تاج و کفاشیان حضور ندارند، از بهاروند سرپرست فدراسیون درخواست دارم که این کار انجام شود. با توجه به اینکه اساسنامه جدید هم در حال تنظیم شدن است و آنطور که شنیدم قرار است بزودی مجمع فدراسیون تشکیل شود؛ اما متاسفانه باز هم همان اعضای قبلی و ۲ عضو از فوتسال نباید بیشتر در مجمع حضور پیدا کنند. امیدوارم نبی دبیرکل فدراسیون و بهاروند سرپرست به احترام فوتسال چاره‌ای برای این موضوع بیاندیشند.

مدیر عامل شهروندساری اظهار داشت: یادم است در زمان صفایی فراهانی که کیومرث هاشمی سرپرست فدارسیون بودند یک نامه به همراه اساسنامه پیشنهادی به تمام باشگاه‌های فوتبال و فوتسال کشور برای نظرخواهی و پیشنهاد و انتقاد ارسال شد که این حرکت واقعا قابل تقدیر بود. در حال حاضرم من به فدراسیون فوتبال پیشنهاد می‌کنم اساسنامه پیشنهادی را به باشگاها برای نظرات و پیشنهادات انتقادات ارسال کنند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.