کد خبر : 154119
تاریخ انتشار : یکشنبه 21 اردیبهشت 1399 - 14:13
-

ناظم الشریعه:امیدوارم این بار جلسه فیفا به تعویق نیفتد/جام جهانی به تعویق بیفتد بهتر می توانیم برنامه ریزی کنیم

ناظم الشریعه:امیدوارم این بار جلسه فیفا به تعویق نیفتد/جام جهانی به تعویق بیفتد بهتر می توانیم برنامه ریزی کنیم

سرمربی تیم ملی فوتسال اعلام کرد: منتظر تصمیم فدراسیون جهانی فوتبال(فیفا) هستیم تا زمان جام جهانی را مشخص کند و ما هم بتوانیم برای تیم ملی برنامه‌ریزی کنیم.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، محمد ناظم الشریعه  بیان داشت : قرار است فیفا دوشنبه بیست و دوم اردیبهشت ماه ۹۹ نشستی در مقر این سازمان در شهر زوریخ سوییس داشته باشد و زمان مسابقات جام جهانی فوتسال در سال ۲۰۲۰ را مشخص کند.

وی اضافه کرد: امیدواریم جلسه فیفا که قرار بود پیشتر هم برگزار شود به تعویق نیفتد زیرا بازهم برای برنامه ریزی بلاتکلیف خواهیم ماند.

سرمربی تیم ملی افزود :مسابقات جام جهانی فوتسال قرار است شهریور ماه ۹۹ به میزبانی کشور لیتوانی برگزار شود، اما این کشور پیشنهاد داده مسابقات جام جهانی با یک سال تاخیر در سال ۲۰۲۱ برگزار شود.

ناظم الشریعه ادامه داد : ما باید در سال ۹۹ هم برای تیم ملی برنامه و هم برای مسابقات لیگ برتر برنا مه ریزی کنیم از این رو منتظریم تا فیفا زمان جام جهانی را مشخص کند تا بتوان خوب برنامه ریزی کرد.

وی اظهار داشت: برای سه رویداد مهم باید در سال ۹۹ برنامه ریزی کنیم ابتدا مسابقات لیگ برتر که به موقع شروع و به موقع تمام شود و تداخلی هم با برنامه های تیم ملی نداشته باشد ، ضمن اینکه ۲ دیدار مرحله فینال گذشته باقی مانده که بر اثر شیوع کرونا تعطیل شد وباید این دو دیدار هم برگزار تا تکلیف قهرمان نیز مشخص شود.

سرمربی تیم ملی فوتسال با اشاره به اینکه ۲ مسابقه مهم برای تیم ملی در پیش داریم که هر کدام اهمیت خاصی دارند، افزود : باید برای تیم ملی که می خواهد در جام جهانی و مسابقات جام ملت های آسیا بازی کند، خوب برنامه ریزی و چند دیدار تدارکاتی هم برگزار کنیم، ضمن اینکه بازیهای لیگ برتر هم برای ما اهمیت دارد که این دیدارها هم به صورت منظم برگزار شود و فشاری روی بازیکنان به وجود نیاید.

ناظم الشریعه بیان کرد: اگر فیفا به درخواست کشور لیتوانی با تاخیر یک ساله مسابقات جام جهانی موافقت کند، بهتر می توانیم برنامه ریزی کنیم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.