کد خبر : 154146
تاریخ انتشار : سه شنبه 23 اردیبهشت 1399 - 14:35
-

بی غم: پلی آف لیگ برتر باعث کاهش تماشاگران فوتسال شد

بی غم: پلی آف لیگ برتر باعث کاهش تماشاگران فوتسال شد

سرمربی تیم فوتسال گیتی پسند گفت: در ۲ سال گذشته مسابقه پلی آف لیگ برتر باعث شد استقبال تماشاگران از بازی‌های لیگ کمتر شود.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، حمید بیغم سرمربی تیم فوتسال گیتی پسند اصفهان درباره آخرین وضعیت این تیم اظهار داشت: هنوز زمان فینال لیگ برتر مشخص نشده است. ما منتظریم تا که سازمان لیگ چه تاریخی را برای مسابقه فینال لیگ اعلام می‌کند. من بعید می‌دانم که زمان این مسابقه مشخص شود. در هر صورت بازیکنانم طبق برنامه تمرینات خود را در خانه انجام می‌دهند.

سرمربی گیتی پسند درباره حذف پلی آف لیگ برتر فوتسال هم بیان داشت: به اعتقاد من برگزاری پلی آف برای تیم‌هایی که هزینه‌های سنگینی انجام می‌دهند اصلاً خوب نیست. من کاملاً با حذف پلی آف فصل بعد موافق هستم.

بیغم ادامه داد: یکی از مشکلاتی که پلی آف در ۲ سال گذشته برای لیگ به وجود آورده است این بود که آمار تماشاگران نسبت به سال‌های گذشته فوق العاده پایین بود. به طوری که هواداران اوایل فصل به سالن نمی‌آمدند. هواداران هر وقت تیمشان راهی مرحله پلی آف می‌شد به سالن می‌آمدند تا از تیم محبوب خود را حمایت کنند. به اعتقاد من نباید بازی‌های لیگ را فدای ۲ مسابقه پلی آف کنیم. شک نکنید حذف پلی آف در فصل بعد باعث خواهد شد تماشاگران از همان مسابقه اول به سالن‌ها بیایند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.