کد خبر : 154135
تاریخ انتشار : سه شنبه 23 اردیبهشت 1399 - 11:56
-

کاپیتان شاهین:دعا کنید «شاهین کرمانشاه» در لیگ بماند/ می‌توانیم ویترین فوتسال استان باشیم

کاپیتان شاهین:دعا کنید «شاهین کرمانشاه» در لیگ بماند/ می‌توانیم ویترین فوتسال استان باشیم

کاپیتان تیم فوتسال شاهین کرمانشاه گفت: با توجه به تبانی تیم‌های آذرخش و حفاری، مشخص شدن دوپینگ یکی از بازیکنان مس سونگون و احتمال افزایش تیم‌های حاضر در لیگ برتر فوتسال کشور، امیدوار هستیم در لیگ برتر باقی بمانیم.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، حامد ایوانی اظهار داشت: در بازی ملی حفاری و آذرخش تبانی صورت گرفته مشخص است و در این خصوص شکایات خود را تقدیم مسؤولان لیگ کرده‌ایم و در صورت اثبات، هر دو تیم از ادامه رقابت‌ها کنار گذاشته خواهند شد و این مساله سبب ابقای تیم فوتسال شاهین کرمانشاه در لیگ برتر خواهد شد.

وی ادامه داد: یکی از بازیکنان مس سونگون که دوپینگ آن مشخص شده در بازی با شاهین دو گل تاثیرگذار را وارد دروازه تیم ما کرد و عوض شدن آن نتیجه می‌تواند سبب بقای تیم شاهین شود از طرفی براساس برخی اخبار شنیده شده احتمال دارد فصل بعد تعداد تیم‌های لیگ برتر فوتسال کشور افزایش یابد و با توجه به این مسائل امیدوار هستیم در لیگ باقی بمانیم.

کاپیتان تیم شاهین در پاسخ به انتقادات وارد بر کادر فنی تیم، ادامه داد: یک کادر فنی قوی، بنیه مالی قوی را طلب می‌کند؛ تیم شاهین و مدیرعامل آن از حمایت دولتی یا خصوصی محکمی برخوردار نبود تا بتواند کادرفنی قوی را به مجموعه اضافه کند و اگر توان مالی تیم اجازه می‌داد مجموعه شاهین نیز دوست داشت همانند بسیاری از تیم‌های لیگ از چند مربی، بدنساز و آنالیزور استفاده کند.

وی اضافه کرد: در بسیاری از بازی‌های لیگ به علت نداشتن آنالیزور قوی درکنار تیم، بازیکنان ما تنها با تعصب و تکیه بر آموخته‌های شخصی وارد بازی می‌شدند و از جان دل مایه گذاشته و جهت موفقیت تیم تلاش می‌کردند، این در حالی بود که در طرف مقابل تیم‌های وجود داشت که از نعمت چندین نفر در قالب کادر فنی، مربی، بدنسازو آنالیزور در کنار تیم خود بهره‌مند بودند.

ایوانی در پاسخ به این سئوال که بزرگترین مشکل تیم شاهین در فصل گذشته را چه مساله‌ای می‌دانید، گفت: نداشتن بنیه مالی و حمایت مسؤولان بخش‌های مختلف ورزش استان از تیم یکی از مشکلات اساسی تیم ما بود، بسیاری از منتقدین تیم ادعا می‌کنند که این تیم چون در بخش خصوصی فعالیت می‌کند باید توان جذب و ایجاد درآمد را داشته باشد، من به این عزیزان پاسخ می‌دهم از کدام منبع و به چه شکلی این تیم می‌تواند درآمد کسب کرده و یا جذب سرمایه کند.

وی با مخاطب قراردادن مسؤولان ورزش و فوتبال استان، یادآور شد: این تیم می‌تواند ویترین فوتسال استان کرمانشاه و حتی غرب کشور بوده و زمینه جذب و معرفی اهالی فوتسال استان در بخش‌های مختلفی همچون بازیکن و مربی را به کادر فنی تیم ملی و سطح اول فوتسال کشور فراهم کرده، البته این امر مستلزم حمایت تمامی بزرگان ورزش استان از تیم است.

ایوانی در خصوص مهمترین نقطه قوت شاهین در لیگ برتر فوتسال گذشته، افزود: این تیم با تعصب و حمایت تماشاگران خود در رقابت‌های لیگ برتر حاضر شده و به نحوی تعصب بازیکنان و حمایت تماشگران را می‌توان بزرگ‌ترین نقطه قوت تیم دانست، این دو ویژگی سبب شد ما در مقابل بسیاری از تیم‌های که به لحاظ کادر فنی موفق و از لحاظ مالی از حمایت بالای برخوردار بودند، پیروز میدان باشیم.

کاپیتان تیم شاهین خطرنشان کرد: تیم شاهین یک تیم یک پارچه و هماهنگ بود و امیدواریم در لیگ برتر فوتسال باقی مانده و مسؤولان استان نیز ما را در تحقق این امر با توجه به جمیع شواهد موجود یاری کنند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.