کد خبر : 154176
تاریخ انتشار : چهارشنبه 24 اردیبهشت 1399 - 21:38
-

بزرگ‌ترین حسرت لژیونر فوتسال

بزرگ‌ترین حسرت لژیونر فوتسال

ملی پوش لژیونر فوتسال کشورمان به بزرگ‌ترین حسرتش قبل رقابت‌های جام جهانی اشاره کرد.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،تیم ملی فوتسال کشورمان در سال ۲۰۱۶ در رقابت‌های جام جهانی که به میزبانی کلمبیا برگزار شد، در مرحله یک چهارم نهایی توانست برزیل را شکست دهد و برای اولین بار به مرحله نیمه نهایی مسابقات جام جهانی صعود کرد و حریف روسیه در مرحله بعد شد. ملی پوشان فوتسال کشورمان در بازی با تیم ملی برزیل توانستند عملکرد فوق العاده‌ای داشته باشند از جمله این بازیکنان می‌توان به فرهاد توکلی اشاره کرد که نقش بسیار تاثیرگذاری در صعود تیم ملی به مرحله بعد رقابت‌ها داشت. حال پس از گذشت ۴ سال از مسابقات جام جهانی، فرهاد توکلی از بزرگ‌ترین حسرت خود در بازی نیمه نهایی و در برابر روسیه اشاره کرد.

توکلی در این مورد اظهار داشت: بعد از آن که تیم ملی موفق شد برزیل قدرتمند را شکست دهد همه بازیکنان به این باور رسیدند که می‌توانند در بازی نیمه نهایی هم موفق شده و حتی به مقام قهرمانی مسابقات جام جهانی دست پیدا کنند. متاسفانه در بازی با تیم ملی برزیل من ۳ کارته شدم و نتوانستم در بازی با روسیه حضور داشته باشم. همین غیبت من در بازی با روسیه یکی از بزرگ‌ترین حسرت های من در زندگی بوده و خیلی دوست داستم در بازی با روسیه حضور پیدا می‌کردم تا در کنار بازیکنان می‌توانستیم به دیدار پایانی راه پیدا کنیم.

تیم ملی فوتسال کشورمان در دوره قبل مسابقات جام جهانی موفق شد به مقام سوم دست پیدا کند. ملی پوشان کشورمان پس از آن که موفق شدند در بازی یک چهارم نهایی برزیل را شکست دهند، در بازی نیمه نهایی به مصاف تیم ملی روسیه رفتند، اماموفق نشدند از سد این تیم عبور کنند و در نهایت در بازی رده بندی برابر پرتغال پیروز شده و توانستند به مقام سومی آن مسابقات دست پیدا کنند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.