کد خبر : 154178
تاریخ انتشار : چهارشنبه 24 اردیبهشت 1399 - 21:41
-

تلاش کشور‌های آسیایی برای به تعویق انداختن جام ملت‌های فوتسال

تلاش کشور‌های آسیایی برای به تعویق انداختن جام ملت‌های فوتسال

شنیده‌ها حاکی از آن است که کشور‌های ژاپن و تایلند همانند ایران از مسئولان AFC درخواست کرده اند که مسابقات جام ملت‌های فوتسال را برای چند ماهی به تعویق بیاندازد.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، پس از آن که روز گذشته فدراسیون جهانی فوتبال (فیفا) تاریخ مسابقات جام جهانی فوتسال را برای یک سال به عقب انداخت، حالا خبر رسیده است که کمیته فوتسال کشورمان در تلاش است تا مسئولان کنفدراسیون فوتبال آسیا هم راضی کند که بازی‌های جام ملت‌ها هم به تعویق بیفتد تا همه کشور‌های آسیایی در شرایط بهتری وارد این مسابقات شوند. از همین رو شنیده می‌شود که به غیر از ایران، کشور‌های ژاپن و تایلند هم موافق به تعویق افتادن جام ملت‌های آسیا هستند و حتی آن‌ها هم به کنفدراسیون فوتبال آسیا اعلام کرده اند که در صورت به تعویق افتادن مسابقات جام جهانی، رقابت‌های جام ملت‌ها هم برای چند ماهی به تعویق بیفتد تا بتوانند بازیکنان ملی پوش خود را برای بازی‌های قهرمانی آسیا به خوبی آماده کنند.

طبق شنیده‌ها مسئولان AFC قصد دارند به زودی جلسه‌ای را در مقر کنفدراسیون فوتبال آسیا تشکیل دهند تا در آنجا درباره مسابقات جام ملت‌ها تصمیم گیری کنند. آن طور که شنیده می‌شود گویا مسئولان کنفدراسیون هم مایل هستند بازی‌های جام ملت‌ها را برای ۳ ماه به عقب انداخته تا این مسابقات به جای مرداد در آبان ماه برگزار شود تا هم کشور‌های آسیایی بتوانند خود را به خوبی برای این مسابقات آماده کنند و هم اینکه شرایط ویروس کرونا که اکنون در سراسر نقاط جهان وجود دارد تا آن زمان بهتر خواهد شد.

حال باید دید که مسئولان کنفدراسیون آسیا طی روز‌های آینده چه تصمیمی برای مسابقات جام ملت‌های فوتسال آسیا می‌گیرند. به هر حال باید دید که آیا مسئولان AFC این بازی‌ها را به تعویق می‌اندازند و یا این که بدون هیچ تغییری در همان مرداد ماه برگزار می‌شود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.