کد خبر : 154173
تاریخ انتشار : چهارشنبه 24 اردیبهشت 1399 - 21:34
-

سرمربی سابق تیم ملی در راه میانمار

سرمربی سابق تیم ملی در راه میانمار

فدراسیون فوتبال میانمار قصد دارد از سرمربی سابق تیم ملی فوتسال ایران برای هدایت تیم ملی فوتسال خود استفاده کند.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،بر اساس گزارش روزنامه میانمار تایمز، فدراسیون فوتبال میانمار تصمیم دارد هدایت تیم ملی فوتسال خود را به دست ویکتور هرمانس، سرمربی سال‌های دور تیم ملی فوتسال ایران بسپارد.

فدراسیون فوتبال میانمار اعلام کرده است که قصد دارد یک مربی خارجی را برای تیم ملی فوتسال خود استخدام کند که پس از برطرف شدن شیوع ویروس کرونا، کار خود را آغاز کند.

این فدراسیون پیش از این قصد داشت که یک مربی خارجی را برای هدایت تیم ملی فوتسال خود استخدام کند، اما این امر به دلیل شیوع جهانی ویروس کرونا به تأخیر افتاد.

فدراسیون فوتبال آسه آن (ASEAN) ویکتور هرمانس هلندی را به خاطر تجربه اش در هدایت تیم‌های منطقه “آسه آن” و چند تیم ملی آسیایی، به میانماری‌ها پیشنهاد کرده بود.

حالا سرمربی سابق تیم ملی فوتسال ایران کاندیدای مربیگری تیم ملی فوتسال است.

هرمانس سال ۲۰۰۰ به مدت یک سال هدایت تیم ملی ایران را برعهده داشت و این تیم را بدون شکست به عنوان قهرمانی مسابقات فوتسال قهرمانی آسیا ۲۰۰۱ رساند.

او همچنین تیم فوتسال تایلند را به موفقیت هایی، چون قهرمانی در مسابقات فوتسال آ سه آن و نایب قهرمانی در مسابقات فوتسال قهرمانی آسیا هدایت کرد.

رضا کردی در سال ۲۰۱۸ به عنوان سرمربی تیم فوتسال میانمار فعالیت داشت و پس از آن سرمربی محلی “هتی مینت” این سمت را عهده دار شد.

تیم ملی فوتسال میانمار قرار است اواخر امسال در مسابقات فوتسال قهرمانی آ سه آن شرکت کند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.