کد خبر : 154182
تاریخ انتشار : پنجشنبه 25 اردیبهشت 1399 - 11:54
-

اسماعیل‌پور: با تعویق جام‌جهانی،‌ جام‌ ملت‌های آسیا نیز به تعویق می‌افتد

اسماعیل‌پور: با تعویق جام‌جهانی،‌ جام‌ ملت‌های آسیا نیز به تعویق می‌افتد

ملی‌پوش فوتسال گفت: حالا که جام‌جهانی یکسال عقب افتاده، جام ملت‌های آسیا هم به عقب می‌رود و این وقفه می‌تواند فرصت خوبی باشد تا تیم ملی روند آماده‌سازی بهتری برای رقابت‌های پیش‌رو داشته باشد. 

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،«احمد اسماعیل‌پور» در مورد تعویق یکساله جام‌جهانی فوتسال، اظهار داشت: این اتفاق خوبی برای ایران است زیرا بازیکنان ملی‌پوش لیگ برتر، لیگ پرفشاری را پشت سر گذاشتند. تیم ملی پیش از این برای آماده‌سازی خود برای جام ملت‌های آسیا حدود یک ماه فرصت آماده‌سازی داشت اما حالا که جام‌جهانی یکسال عقب افتاده، به نظر من جام ملت‌های آسیا هم به عقب می‌رود و این وقفه می‌تواند فرصت خوبی باشد تا تیم ملی روند آماده‌سازی بهتری برای رقابت‌های پیش‌رو داشته باشد.
وی درباره تغییر شیوه برگزاری لیگ برتر با وجود فرصتی که از تعویق جام‌جهانی بدست آمده است، خاطرنشان کرد: کمیته فوتسال و سازمان لیگ وقت دارند تا برنامه‌ریزی بهتری نسبت به سال‌های گذشته تدارک ببینند تا تداخلی با برنامه‌های تیم ملی نداشته باشد.
اسماعیل‌پور در مورد برگزار شدن یا نشدن مرحله پلی‌آف در لیگ برتر، تصریح کرد: با برگزاری پلی‌آف در لیگ برتر بسیاری از تبانی‌هایی که در سال‌های گذشته رخ می‌داد، دیگر اتفاق نمی‌افتد و همچنین تیم‌های پایین جدول همیشه انگیزه دارند تا خودشان را به فینال برسانند. البته باید به ظرفیت لیگ برتر هم توجه کرد، زیرا به جز چهار تیم، تیم‌های دیگر توان پرداخت هزینه‌های خود را به خوبی ندارند. فوتسال ما روز به روز از لحاظ مالی بدتر می‌شود زیرا نه دیگر حامی مالی مناسب داریم و نه پخش زنده‌ای که بتوان از آن درآمدزایی کرد. با توجه به شرایط فعلی تیم‌ها و هزینه‌هایی که پلی‌آف برای تیم‌ها دارد، برگزاری این مرحله خوب نیست.
بازیکن تیم شنژن چین درباره شرایط لیگ این کشور گفت: لیگ فوتسال چین تا خرداد ماه برگزار نمی‌شود و باشگاه شنژن در تاریخ ۲۹ خرداد برای من بلیت تهیه کرده و اگر این پرواز لغو نشود به چین رفته و در تمرینات حاضر می‌شوم. شرایط شهری که من در آن بازی می‌کنم خوب است و شیوع کرونا کنترل شده است

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.