کد خبر : 154263
تاریخ انتشار : شنبه 27 اردیبهشت 1399 - 19:59
-

سنگ سفیدی:تعویق جام ملت ها به نفع همه کشورهای آسیایی خواهد بود/اگر قرار باشد پلی آف را بدون برنامه ریزی برگزار کنیم، همان بهتر است که نباشد

سنگ سفیدی:تعویق جام ملت ها به نفع همه کشورهای آسیایی خواهد بود/اگر قرار باشد پلی آف را بدون برنامه ریزی برگزار کنیم، همان بهتر است که نباشد

بازیکن تیم ملی فوتسال گفت: باید از الان به کادر فنی تیم ملی کمک کنیم تا به آن چه مد نظرشان است دست پیدا کنند.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، محمد رضا سنگ سفیدی بازیکن تیم ملی فوتسال کشورمان درباره تعویق مسابقات جام جهانی فوتسال اظهار داشت: رقابت‌های جام جهانی فوتسال به دلیل شیوع ویروس کرونا با یک سال تعویق برگزار خواهد شد. همچنین به دلیل آن که هنوز مسابقات جام ملت‌ها در قاره آسیا برگزار نشده و ما هنوز نمی‌دانیم باید با چه تیم‌هایی در این مسابقات بازی کنیم، تعویق رقابت‌های جام جهانی کاملاً به نفع ما شده است. به نظر من از الان باید با یک برنامه ریزی جامع و کامل خودمان را برای مسابقات جام جهانی در سال بعد آماده کنیم. باید بازی‌های دوستانه خوبی را برگزار کرده تا با تیم کاملی وارد مسابقات جهانی شویم. اگر برنامه ریزی خوبی داشته باشیم قطعا می‌توانیم از عنوان سومی که در دوره قبل کسب کردیم بالاتر رفته و به فینال آن مسابقات صعود کنیم.

او افزود: باید از الان با برنامه ریزی خوب و جامع و انجام چند مسابقه دوستانه به کادر فنی تیم ملی کمک کنیم تا به آن چه مد نظرشان است دست پیدا کرده تا در نهایت تیم ملی در مسابقات جام جهانی پیروز و سربلند باشد.

تعویق مسابقات جام ملت ها به نفع همه کشورهای آسیایی خواهد بود

سنگ سفیدی بیان داشت: به نظر من مسابقات جام ملت‌های آسیا هم به تعویق خواهد افتاد و قطعا این تعویق رقابت‌ها نه تنها به نفع ما بلکه به نفع تمامی کشور‌های آسیایی خواهد بود. زیرا به دلیل ویروس کرونا همه کشور‌ها حدود ۶۰ روز است که از تمامی فعالیت‌های ورزشی و تمرینی به دور هستند و این خودش زمانبر است. ما هنوز تکلیف فینال لیگ سال گذشته را مشخص نکرده ایم، ابتدا باید این بازی‌ها برگزار شود و بعد از آن به فکر جام ملت‌ها باشیم.

اگر قرار باشد پلی آف را بدون برنامه ریزی برگزار کنیم، همان بهتر است که نباشد

بازیکن تیم فوتسال گیتی پسند اصفهان درباره حذف پلی آف لیگ برتر در فصل بعد هم عنوان کرد: اگر ما بتوانیم در برگزاری مرحله پلی آف از کشور‌های صاحب سبک دنیا الگو برداری کنیم بسیار خوب است، اما این که بخواهیم یک سال پلی آف داشته باشیم و سال بعد آن را برداریم اصلاً نمی‌تواند جالب باشد و همین موضوع نشان خواهد داد که ما برای برگزاری پلی آف اصلاً برنامه ریزی نداشته ایم و فقط خواستیم با انجام چند مسابقه بازی‌ها را جلو ببریم. به نظر من اگر قرار باشد پلی آف را بدون برنامه ریزی برگزار کنیم همان بهتر است که نباشد. در کل برگزاری پلی آف بسیار خوب است و به جذابیت مسابقات بسیار کمک می‌کند، زیرا همه تیم‌ها تا آخر فصل امید دارند که به مرحله پلی آف صعود می‌کنند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.