کد خبر : 154229
تاریخ انتشار : شنبه 27 اردیبهشت 1399 - 11:03
-

معاون بانوان وزارت ورزش: امیدوارم پاداش‌ها به زودی پرداخت شوند

معاون بانوان وزارت ورزش: امیدوارم پاداش‌ها به زودی پرداخت شوند

معاون بانوان وزارت ورزش و جوانان در مورد پاداش قهرمانی تیم بانوان گفت: در مورد وضعیت فوتبال و فوتسال بانوان با خانم صوفی زاده و مسئولان فدراسیون صحبت کرده‌ام.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،مهین فرهادی زاد، معاون بانوان وزارت ورزش و جوانان در مورد پاداش قهرمانی تیم بانوان گفت: در مورد وضعیت فوتبال و فوتسال بانوان با خانم صوفی زاده و مسئولان فدراسیون صحبت کرده‌ام. در بهمن ماه سال گذشته سه رده از تیم‌های ملی فوتبال و فوتسال در مسابقات کافا دو قهرمانی و یک نایب قهرمانی به دست آوردند که از آنها تشکر می‌کنم. جام ملت‌های فوتسال آسیا هم که قرار بود تیرماه سال جاری برگزار شود به دلیل شیوع کرونا به تعویق افتاده اما تمرینات ملی‌پوشان از طریق فضای مجازی و مربیان آنها پیگیری می‌شود. در مورد پاداش‌ها نیز با مسئولان فدراسیون صحبت و شماره حساب بازیکنان دریافت شده است که در اولین فرصت پاداش این تیم پرداخت ‌شود. به هر ترتیب زمان زیادی گذشته و هنوز پاداش دختران قهرمان پرداخت نشده، امیدوارم زودتر این کار انجام شود و از شرمندگی این دختران تلاش‌گر بیرون بیاییم.

پاداش‌های میلیونی تیم ملی فوتبال مردان برای جام جهانی و جام ملت‌های آسیا، قرارداد کی‌روش، عقد قرارداد هنگفت با ویلموتس و صرف هزینه‌های زیاد بابت آن تنها بخشی از هزینه‌های دو سال اخیر فدراسیون فوتبال است در حالی که پاداش قهرمانی بانوان در این میان هیچ جایی نداشت. هرچند فوتبال مردان درآمدزاست اما مجموع پاداشی که باید به بانوان تعلق بگیرد، کم است و به نظر نمی‌رسد که از عهده فدراسیون خارج باشد. حال باید دید که آیا این پاداش به زودی پرداخت می‌شود یا بانوان همچنان اولویت‌های بعدی هستند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.