کد خبر : 154268
تاریخ انتشار : یکشنبه 28 اردیبهشت 1399 - 10:44
دسته‌بندی نشده
-

ابطحی:وقتی مسئولان قول پاداش می‌دهند حق الناس است و باید پرداخت شود/باید ورزش زنان را جدی بگیرند تا آنان پیشرفت کنند

ابطحی:وقتی مسئولان قول پاداش می‌دهند حق الناس است و باید پرداخت شود/باید ورزش زنان را جدی بگیرند تا آنان پیشرفت کنند

مدیر فنی تیم ملی فوتسال زنان گفت: باید فکری اساسی برای مشکل مالی ملی‌پوشان و نیز پاداش و دستمزدها اندیشده شود. وقتی ورزش زنان را جدی نمی‌گیرند بنابراین پیشرفتی هم در آن حاصل نمی‌شود.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، «سیدمهدی ابطحی» اظهار داشت: نخستین چیزی که در فوتسال و فوتبال ایران اهمیت دارد ساختارسازی است و باید با فوتبال و فوتسال دنیا مطابقت داشته باشیم. در ورزش حرفه‌ای، همگانی و قهرمانی راه طولانی داریم باید خود را به سرعت به سطح جهان برسانیم.

وی افزود: در ورزش جدی نیستیم و همه چیز را سرسری می‌گیریم و به همین دلیل در رشته‌های مختلف پیشرفت نمی‌کنیم. به نظرم وقتی مسوولان قول پاداش می‌دهند حق الناس است و باید پرداخت شود.

مدیر فنی تیم ملی فوتسال زنان ادامه داد: با «لیلا صوفی‌زاده» نایب رییس فدراسیون فوتبال در این زمینه صحبت کردم و گفتم که باید کاری کنیم تا هم مبلغ قرارداد بازیکنان افزایش یابد و نیز پاداش آنان پرداخت شود. باید ورزش زنان را جدی بگیرند تا آنان پیشرفت کنند. بهترین بازیکن فوتسال در نهایت سالی ۷۰ میلیون می‌گیرد و باید حساب کنم که یک ورزشکار حرفه‌ای در یکسال چقدر باید دستمزد دریافت کند. مسوولان باید بپذیرند که این رشته شغل ورزشکاران است و در این زمینه همکاری کنند.

وی یادآور شد: بخشی از وظیفه‌ام پیگیری مسایل مالی و پاداش ملی‌پوشان است اما همکاری مسوولان هم اهمیت دارد. برنامه‌ریزی و ساختار سازی بروز باشد  و اگر مشکل اقتصادی را برطرف کنیم در مسیر پیشرفت آن ورزش گام برداشته‌ایم.

ابطحی گفت: برخی از ملی‌پوشان فوتسال مدرک دکتری هم دارند و درآمد آنان سالی ۵۰ میلیون تومان است و این میزان رقمی نیست. بنظرم یک ورزشکار وقتی برای کشورش تلاش می‌کند تا قهرمانی را ببار بیاورد باید هنگامی که بازنشست می‌شود حقوق دریافت کند. باید صندوق قرض‌الحسنه و بیمه‌ای برای ورزشکاران داشته باشیم تا به رشد آنان کمک کنیم.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.