کد خبر : 154294
تاریخ انتشار : یکشنبه 28 اردیبهشت 1399 - 16:13
-

مدیرعامل حفاری:مخالف برگزاری لیگ فوتسال بانوان در شرایط موجود هستیم

مدیرعامل حفاری:مخالف برگزاری لیگ فوتسال بانوان در شرایط موجود هستیم

مدیرعامل باشگاه ملی حفاری گفت: مخالف برگزاری لیگ فوتسال بانوان در شرایط موجود هستیم چرا که خوزستان اکنون در وضعیت قرمز قرار داشته و با برگزاری مسابقات سلامتی بازیکنان به خطر می‌افتد.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، سیدسالار محمدنیا اظهار داشت: وزارت ورزش اجازه فعالیت در مناطق سفید کشور را صادر کرده است در حالی که در خوزستان فعالیت‌های ورزشی غیرممکن است و ما اجازه نمی‌دهیم سلامتی ورزشکاران به خطر بیفتد.

وی در خصوص اعلام آمادگی تیم ها برای ادامه مسابقات لیگ برتر فوتسال بانوان توسط شهرزاد نصیری مسئول مسابقات فوتسال بانوان گفت: تا این لحظه هیچ کسی از فدراسیون و سازمان لیگ با ما صحبتی نکرده است و از این موضوع اطلاعی نداریم و خانم نصیری هیچ گونه تماسی با من نداشته است.

وی ادامه داد: آنها عجله دارند که بازی‌ها را برگزار کنند و ظاهرا از شرایط استان‌ها خبر ندارند. در شرایطی که همه چیز در خوزستان و به ویژه اهواز تعطیل است ، چطور می‌توانم تمرینات تیمم را برگزار کنم. آیا ما باید سلامتی بازیکنان را فدای لیگ کنیم؟

محمدنیا با بیان اینکه شرایط موجود استان به گونه‌ای است که نمی‌توان تمرین کرد و تمام سالن‌های ما تعطیل هستند گفت: نمی دانم چرا بعضی‌اصرار دارند که مسابقات در این شرایط برگزار شود. معتقدم قهرمانی در لیگ، که جان ورزشکاران را به خطر بیندازد هیچ ارزشی ندارد.

وی افزود: ما در مرحله گروهی لیگ اول شدیم و در مرحله پلی آف بازی اولمان را با برد پشت سر گذاشتیم لذا تمام شرایط قهرمان شدن را داریم اما باید بپذیریم که شرایط برگزاری مسابقات در وضعیت موجود مهیا نیست.

مدیرعامل باشگاه ملی حفاری گفت: می‌توانستند خیلی راحت برنامه‌ریزی لیگ بانوان را انجام و بازی‌های پایانی را برگزار کنند که متاسفانه اینگونه نشد. اسفند پارسال قرار بود دیدار برگشت مرحله نیمه نهایی بین تیم ما و سایپا برگزار شود و حتی تیم مقابل به اهواز سفر کرده بود اما یک روز پیش از مسابقه به ما گفتند که بازی لغو شده است در حالی که مسابقات آقایان تا یک هفته پس از این موضوع در جریان بود.

وی عنوان کرد: به نظرم مسئولان فوتسال کشور باید با باشگاه‌ها هم‌اندیشی کرده و راهکاری در نظر بگیرند که به ضرر باشگاه‌ها و فوتسال کشورمان تمام نشود.

محمدنیا با بیان اینکه امیدوارم هرچه سریع‌تر ویروس کرونا ریشه‌کن شود گفت: از تمام کادر درمانی که این روزها باید در کنار خانواده خود باشند اما در بیمارستان‌ها تلاش می‌کنند تشکر می‌کنم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.