کد خبر : 154299
تاریخ انتشار : دوشنبه 29 اردیبهشت 1399 - 8:54
-

اردلان: موافق برگزاری پلی‌آف نیستم/ رختکن‌ها و سرویس‌های بهداشتی شرایط مناسبی ندارند

اردلان: موافق برگزاری پلی‌آف نیستم/ رختکن‌ها و سرویس‌های بهداشتی شرایط مناسبی ندارند

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،سرمربی تیم فوتسال بانوان سایپا گفت: با این شرایط موافق برگزاری مرحله پلی‌آف نیستم چون سلامتی بازیکنان از هر چیزی مهمتر است. نیلوفر اردلان درباره اینکه این احتمال وجود دارد مرحله پلی‌آف فوتسال بانوان برگزار شود، اظهار داشت: به عنوان سرمربی سایپا موافق این موضوع نیستم اما در نهایت مسئولان

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،سرمربی تیم فوتسال بانوان سایپا گفت: با این شرایط موافق برگزاری مرحله پلی‌آف نیستم چون سلامتی بازیکنان از هر چیزی مهمتر است.

نیلوفر اردلان درباره اینکه این احتمال وجود دارد مرحله پلی‌آف فوتسال بانوان برگزار شود، اظهار داشت: به عنوان سرمربی سایپا موافق این موضوع نیستم اما در نهایت مسئولان باشگاه و سازمان لیگ باید تصمیم نهایی را بگیرند و ما هم تابع هستیم اما سوالم این است شهرهای تهران، مشهد، اهواز و کرمان کدامیک وضعیت سفید دارند که قرار است پلی‌آف برگزار شود؟

وی افزود: اگر ما هم مانند مردان جام باشگاه‌های آسیا را در پیش داشتیم می‌گفتیم باید پلی‌آف برگزار شود اما در این شرایط نمی‌توانیم از بازیکنان‌مان که برخی در شهرهای دیگر هستند بگوییم بیایند. آنها را کجا اسکان دهیم؟ مگر می‌توان در شرایط کنونی به هتل رفت؟ این بازیکنان حق زندگی دارند به نظر باید در این خصوص تدابیر بیشتری داشته باشند.

سرمربی تیم فوتسال بانوان سایپا قرار است با چه هدفی پلی‌آف برگزار شود، تصریح کرد: اگر هدف جذب اسپانسر است که خودمان آنها را از دست دادیم آن هم زمانی که اجازه ندادیم مدیران باشگاه‌ها و تیم‌ها در سالن حضور داشته باشند. اگر هدف همه ما سلامتی است پس همین جا لیگ را پایان دهند. اگر تیم ملی خوب می‌خواهیم الان بهترین فرصت است. مگر سال گذشته نگفتیم لیگ اجازه تمرین ملی را نداده، الان بهترین زمان است.

اردلان یادآور شد: شاید بگویند چون اردلان تیمش باخته این حرف‌ها را می‌زند اما ما با اختلاف یک گل به حفاری باختیم پس چیزی را از دست نداده‌ایم و نمی‌توانیم بگوییم صعود حفاری قطعی است. صحت و سلامت بازیکنان از هر چیزی مهمتر است. اگر قرار باشد مسابقات برگزار شود خانواده بازیکنان اجازه ندادند بازیکنان در مسابقه شرکت کنند آن وقت تکلیف چیست؟

سرمربی تیم ملی جوانان همچنین با اشاره به اینکه شرایط رختکن‌ها و زمین برای برگزاری بازی‌های پلی‌آف مناسب نیست، تصریح کرد: شرایط ما با مردان متفاوت است. در بهترین شرایط باز هم کم می‌آوریم. رختکن‌ها بسیار کوچک است و سرویس‌های بهداشتی هم شرایط مناسبی ندارد آیا با این وضعیت می‌توان لیگ را برگزار کرد؟ موافق برگزاری مسابقات نیستم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.