کد خبر : 154414
تاریخ انتشار : چهارشنبه 31 اردیبهشت 1399 - 16:05
-

مصوبات سه گانه نشست فوتسال مشخص شد

مصوبات سه گانه نشست فوتسال مشخص شد

دبیرکل فدراسیون با اعضای هیات رییسه سازمان لیگ فوتسال، کمیته فوتسال، کمیته فنی و توسعه فوتسال و فوتبال ساحلی و کادرفنی تیم ملی فوتسال بزرگسالان نشست مشترک برگزار کرد.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، این نشست با حضور کلیه اعضای هیات رییسه سازمان لیگ، کمیته فوتسال، کمیته فنی و توسعه فوتسال و فوتبال ساحلی و کادرفنی تیم ملی فوتسال بزرگسالان به ریاست دبیرکل فدراسیون فدراسیون از ساعت ۱۱ صبح برگزار شد.
پس از صحبت‌های دبیرکل فدراسیون و خیر مقدم به حاضرین، داود پرهیزکار –رییس کمیته فوتسال درخصوص شرایط حال حاضر تیم ملی فوتسال و زمان‌های احتمالی برگزاری مسابقات قهرمانی فوتسال آسیا توضیحاتی ارائه کرد. وی با اشاره به اینکه احتمال برگزاری مسابقات در مردادماه بعید به نظر می‌رسد، دقایقی درخصوص برنامه های درخواستی کادرفنی تیم ملی و دو اردوی آتی این تیم توضیحاتی ارائه کرد.
در ادامه نیز آرش جابری تاکید کرد که تمام تصمیم‌ گیری سازمان لیگ فوتسال همواره بر اساس برنامه‌های تیم ملی بوده و خواهد بود. وی با اشاره به ۴ جلسه برگزار شده در چند ماه اخیر اعلام کرد که باتوجه به مجوز صادر شده از سوی ستادعالی مبارزه با کرونا امکان برگزاری تمرینات و مسابقات فراهم شده است.
ناظم الشریعه –سرمربی تیم ملی فوتسال کشورمان نیز با اشاره به احتمال برگزاری مسابقات قهرمانی آسیا در آذرماه سال جاری، بر لزوم زمانبندی مناسب برای برگزاری دیدار پلی‌آف و شروع لیگ برتر تاکید و درخواست کرد که سلامت بازیکنان در سال منتهی به جام جهانی باید مورد توجه قرار گیرد و از فیفا دی های آتی با حضور کلیه بازیکنان باید نهایت بهره را برد.
غفاری، ساکت، شمس، هنرپیشه، باجیوند، رضاییان، ماجدی، نجفی و جنتی دیگر نفراتی بودند که نقطه نظرات خود را در خصوص نکات کلیدی بیان کردند.
در نهایت تصمیمات زیر به تصویب کلیه اعضای حاضر در این نشست رسید:
۱- در خصوص شرایط برگزاری بازی‌های پلی‌آف لیگ برتر فوتسال فصل ۹۹-۹۸ مقرر شد دیدار دور رفت فینال مورخ ۳۰ خردادماه و دیدار برگشت در تاریخ ششم تیرماه برگزار شود.
۲- درخصوص زمان شروع لیگ برتر فوتسال کشور فصل ۱۴۰۰-۱۳۹۹ بر اساس تاریخ مسابقات قهرمانی آسیا و جام جهانی فوتسال مقرر شد این رقابتها از شهریور ماه آغاز شود.
۳- درخصوص نحوه انتخاب و اعزام تیم‌های قهرمان و نایب قهرمان لیگ به مسابقات جهانی مقرر شد تیم قهرمان به جام باشگاه های آسیا اعزام شود و تیم نایب قهرمان نیز عازم مسابقات جام باشگاه‌های جهان شود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.