کد خبر : 154410
تاریخ انتشار : چهارشنبه 31 اردیبهشت 1399 - 15:53
-

هاشم زاده: از تشکیل تیم ملی فوتسال ب استقبال می‌کنم

هاشم زاده: از تشکیل تیم ملی فوتسال ب استقبال می‌کنم

محمد هاشم زاده، مربی تیم ملی فوتسال کشورمان، درباره وضعیت فعلی تیم ملی توضیحاتی را بیان کرد.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، محمد هاشم زاده، مربی تیم ملی فوتسال، در خصوص آخرین وضعیت تیم ملی گفت: جام جهانی فوتسال یک سال به تعویق افتاده است. منتظر رای کنفدراسیون فوتسال آسیا هستیم که احتمالا تا ۱۰ روز آینده، اعلام خواهد شد. با توجه به شرایط برنامه تمرینی را مشخص و خودمان را برای بازی‌های آسیایی آماده می‌کنیم.

هاشم زاده ادامه داد: در حال حاضر موضوع اول، زمان شروع لیگ برتر است. شاید در خرداد ماه، اردو برگزار کنیم و بازیکنان را ببینیم، چرا که تا الان به شکل اینترنتی و آنلاین با بازیکنان در تماس بوده ایم. سعی داریم با رعایت پروتکل‌های بهداشتی، اردوی حضوری در خرداد، برگزار کنیم.

هاشم زاده افزود: فکر می‌کنم با توجه به شرایط موجود، جام ملت‌ها هم به لغو شود؛ چرا که همچنان، میزان شیوع کرونا در آسیا قابل توجه است و ممکن است برای سلامتی بازیکنان، مشکل ساز باشد. ایران درخواست داده که جام ملت‌ها به زمان دیگری منتقل شود. شرایط برای برگزاری بازی‌ها، مناسب به نظر نمی‌آید.

هاشم زاده تصریح کرد: به نظر من بازی‌های لیگ، باید برگزار شود. من صاحب نظر نیستم، اما شخصا مایل هستم بازی‌ها برگزار شده و وضعیت فینال مشخص شود. به هر حال تیم‌ها یک سال زحمت کشیده اند و باید نماینده‌ی کشورمان را برای مسابقات جام باشگاه‌های آسیا، تعیین کنیم. هنوز تاریخ مشخصی برای آغاز لیگ، اعلام نشده است.

هاشم زاده گفت: نمی‌دانم درباره پیشنهاد یکی از تیم‌های پرتغال به حسین طیبی چه بگویم، اما یکی از تیم‌های بسیار خوب در فوتسال دنیا است و بسیاری از بازیکنان برزیلی و اسپانیایی در آن تیم بازی می‌کنند. به نظر می‌رسد برای طیبی، پیشنهاد بسیار خوبی باشد.

هاشم زاده در پایان گفت: به نظر من تشکیل تیم‌های دیگر، برای تیم ملی کشورمان مفید است. تیم ملی ب، برای این تشکیل خواهد شد که روزی بتواند به تیم ملی الف، کمک کنیم. به نظر فکر خوبی است و برای آینده فوتسال، مفید خواهد بود و من از این موضوع استقبال می‌کنم. تا جایی که اطلاع دارم، این موضوع به بعد از جام جهانی موکول شده است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.