کد خبر : 154543
تاریخ انتشار : دوشنبه 5 خرداد 1399 - 17:54
-

افضل:با علی طاهری رفاقت دیرینه دارم/اولویت اولم ماندن در مس است

افضل:با علی طاهری رفاقت دیرینه دارم/اولویت اولم ماندن در مس است

سرمربی مس سونگون درباره شایعات حضورش در یکی از تیم‌های اصفهانی پاسخ داد.

مشکلات مالی تیم فوتسال هایپرشهر شاهین‌شهر در فصل اخیر لیگ برتر فوتسال، شایعاتی مطرح کرده که مسؤولان این باشگاه مثل سال گذشته به دنبال فروش امتیاز خود هستند و قصد دارند این کار را با دادن سهمیه لیگ برتری خود به نامی‌نو اصفهان انجام دهند.

 

نامی نو اصفهان که طی دو سال گذشته در لیگ برتر فوتسال بانوان تیمداری کرده، اکنون به دنبال حضور در سطح اول فوتسال مردان است که بهترین گزینه برای خرید امتیاز توسط آنها، تیم هایپرشهر محسوب می‌شود و آنها در همین راستا، مذاکراتی را با مسؤولان این باشگاه داشته‌اند.

بعد از جدی‌تر شدن تیمداری نامی نو در لیگ برتر فوتسال آقایان، دیداری بین علی افضل، سرمربی اصفهانی شناخته شده فوتسال با مدیر باشگاه نامی نو انجام شد که همین اتفاق شایعات بازگشت افضل به شهر خود را جدی‌تر کرد ولی او این موضوع را رد می‌کند.

 

افضل درباره تیمداری نامی نو در لیگ برتر فوتسال و گمانه زنی‌ها در خصوص حضور او در این تیم و جلسه با مدیرکل اداره ورزش و جوانان استان اصفهان گفت: اولویت اول من برای فصل بعد هم تیم خوب مس سونگون است و از اینکه نامی‌نو قصد تیم‌داری داشته باشد، اطلاعی ندارم ولی با توجه به رفاقت دیرینه‌ای که با علی طاهری، مدیرعامل این تیم دارم، برای دید و بازدید در دفتر مدیر کل حضور یافتیم.

 

روز سی‌اُم خردادماه دیدار رفت فینال لیگ برتر فوتسال بین گیتی‌پسند و مس سونگون ورزقان در اصفهان برگزار خواهد شد و این شایعات پیرامون حضور افضل در نامی‌نو، به نوعی می‌تواند در کار شاگردان‌اش تاثیرگذار باشد؛ هرچند این سرمربی حضورش در اصفهان را بی‌ارتباط با همکاری‌اش با مس اعلام کرده است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.